Bijwerkingen Zantac??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Valentijn32, Aug 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Valentijn32

Nov 6, 2008
    66
    0
    0
    Een vraagje aan de mama's die ook Zantac gebruiken of hebben gebruikt voor hun kindje met Reflux. Was het bij jullie ook een bijwerking dat je kindje enorm veel poepluiers had. En dan ook nog van die dunnige?

Wij hebben het eerst gehad toen ik jbpm in de flessen deed. Dat is over gegaan, maar nu hij Zantac krijgt is het er weer. Zou het daardoor komen?

Groetjes Valentijn

2. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    mijn zoontje heeft ook een hele tijd zantac gekregen, maar kreeg hier geen bijwerkingen van.
    door de bv had hij best dunne poepluiers, maar dat is nooit erger geworden door de zantac.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan heeft ook 6 maanden Zantac gekregen, maar ook hier geen bijwerkingen. Maargoed, in de bijsluiter staat geloof ik wel een hele rij met bijwerkingen, dus het zou goed kunnen dat 't wel van de Zantac komt.

4. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    Wij gebruiken ook Zantac, maar geen bijwerkingen gehad tot nu toe.
    Wij moeten ook nog steeds lactulose gebruiken,omdat er anders niet gepoept wordt. behalve de laatste paar weken niet omdat er 6 tanden op een rij doorkomen..

5. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    mijn zoontje kreeg toen ook ineens hele dunne ontlasting. ik heb het aan de dokter gevraagd en die zei van niet. in middels gelbruiken we losec maar nog steeds waterdunne ontlasting, dus kwam niet van de zantac

6. wolly

wolly Niet meer actief

Ik merk eigenlijk ook niks aan Jayden of hij last heeft van de bijwerkingen.
    Maar het zou heel goed kunnen dat jou kleine dat wel het.

7. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Hier ook een tijdje Zantac gebruikt maar geen bijwerkingen gehad.

8. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Jenna zit ook aan de zantac, maar hier geen bijwerkingen. Wel een heel tevreden kindje van gekregen :)
    anders even aan je ka vragen?

9. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier ook geen last van gehad.... Even navragen idd!

Share This Page