Een vraagje aan de mama's die ook Zantac gebruiken of hebben gebruikt voor hun kindje met Reflux. Was het bij jullie ook een bijwerking dat je kindje enorm veel poepluiers had. En dan ook nog van die dunnige? Wij hebben het eerst gehad toen ik jbpm in de flessen deed. Dat is over gegaan, maar nu hij Zantac krijgt is het er weer. Zou het daardoor komen? Groetjes Valentijn
mijn zoontje heeft ook een hele tijd zantac gekregen, maar kreeg hier geen bijwerkingen van. door de bv had hij best dunne poepluiers, maar dat is nooit erger geworden door de zantac.
Milan heeft ook 6 maanden Zantac gekregen, maar ook hier geen bijwerkingen. Maargoed, in de bijsluiter staat geloof ik wel een hele rij met bijwerkingen, dus het zou goed kunnen dat 't wel van de Zantac komt.
Wij gebruiken ook Zantac, maar geen bijwerkingen gehad tot nu toe. Wij moeten ook nog steeds lactulose gebruiken,omdat er anders niet gepoept wordt. behalve de laatste paar weken niet omdat er 6 tanden op een rij doorkomen..
mijn zoontje kreeg toen ook ineens hele dunne ontlasting. ik heb het aan de dokter gevraagd en die zei van niet. in middels gelbruiken we losec maar nog steeds waterdunne ontlasting, dus kwam niet van de zantac
Ik merk eigenlijk ook niks aan Jayden of hij last heeft van de bijwerkingen. Maar het zou heel goed kunnen dat jou kleine dat wel het.
Jenna zit ook aan de zantac, maar hier geen bijwerkingen. Wel een heel tevreden kindje van gekregen anders even aan je ka vragen?