Ben ik onredelijk?

Discussion in 'De lounge' started by moi1984, Sep 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moi1984

moi1984 Actief lid

May 13, 2008
    170
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik heb twee kids. Een meid van 2 en een zoontje van 4 maanden. Nu wil mijn partner 9 dagen met zijn vrienden op skivakantie in januari. Ik zie dat echt helemaal niet zitten! Ten eerste omdat hij dan 7 vakantiedagen kwijt is, dus dat betekent dat ik dan een keer een week alleen vakantie heb. Daarnaast wilde ik graag ergens in februari/maart een midweekje naar centerpars ofzo maar dat zit er dan ook niet in. En na een week alleen met de kinderen ben ik volgensmij ook aan vakantie toe. Ook maak ik me super veel zorgen om hem want die mannen rijden altijd nogal roekeloos vind ik.. Nu heb ik dus aangegeven dat ik dat niet wil maar dat vindt hij dus echt niet leuk. Ben ik nou egoistisch en onredelijk of zouden jullie het ook niet graag hebben?

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik ben daar zelf vrij makkelijk in, en zou mijn mijn man gewoon laten gaan en laten genieten van een vakantie met zijn vrienden.

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

mijn man moet nog niet proberen om daar mee af te komen over mijn lijk dat hij alleen weg gaat ! ik vind jou niet onredelijk helemaal niet en al zeker niet als je kinderen hebt

4. Megamindy

Megamindy Lid

Jun 22, 2009
    74
    0
    0
    Ik zou er geen probleem van maken, waarom boek jij ook niet een weekje met een vriendin samen? dat je man ook een week alleen met de kindjes is.

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Euh. Nee, ik vind je niet onredelijk.

Ik zou het echt absoluut niet leuk vinden als mijn vriend een week op vakantie zou gaan met kameraden! En dat is zacht uitgedrukt :p

Ik zou het echt niet willen, en hij zou een heel groot probleem met me hebben als ie het wel door zou zetten. Bitchy, tja, misschien, maar ben van mening dat je zulke dingen niet zomaar even doet als je een gezin hebt! En vooral niet als 'gezinsvakanties' er onder te lijden hebben.

6. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Nee hoor, heel logisch! ben je mal, met je 9 dagen op skivakantie! Ik zou hoogstverbaasd zijn als mijn man dat uberhaubt al voor zou stellen! een nachtje weg met vriend, vind ik best oke, maar 9 dagen??

7. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

Feb 5, 2011
    775
    1
    18
    Female
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Ik vond je niet onredelijk hoor meid!!
    Ik zou het ook eigenlijk niet leuk vinden.
    En al helemaal niet als je graag zelf nog met hem op vakantie wil!!
    7 Dagen vind ik veel, een weekend oke, maar een week..

8. moi1984

moi1984 Actief lid

May 13, 2008
    170
    0
    16
    Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om zonder mijn kids weg te gaan haha. Ik ga veel liever gezellig met ons gezinnetje weg.

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Vind je niet onredelijk. 9 dagen alleen met een kindje van 2 jaar en 4 maanden...pfff dan kan je mij ook bij elkaar vegen!

Nee hoor, echt niet onredelijk! Een weekendje oke, maar 9 dagen :$
    Ik zou gewoon aangeven dat je het echt niet ziet zitten die 9 dagen, maar dat een weekend wel zou kunnen.
    Zou het hele verhaal over roekeloze vrienden enzo achter wege laten. Daar kan hij niks aan doen en niks aan veranderen...:);)

10. Megamindy

Megamindy Lid

Jun 22, 2009
    74
    0
    0
    Tja misschien dan samen op wintersport :D

grapje natuurlijk ;)

maar erg lastig is het wel, denk dat je er goed over moet praten en ook jou gevoel uitleggen hoe het voor jou is...

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Op zich zou ik het niet erg vinden maar aangezien je een kindje hebt van 4 maanden is het misschien leuker als jullie samen (met gezin) wat gaan doen. Weet eigenlijk niet waarom. ;)

12. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ik zou er zelf absoluut geen probleem van maken, maar dat is toch voor iedereen verschillend. Als jij er een probleem mee hebt, moet je dat gewoon kunnen zeggen.. En zullen jullie samen een oplossing moeten bedenken. Veel sterkte ermee!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind je niet onredelijk.
    Hier zou zo'n situatie niet eens ter sprake kunnen komen :D

14. moi1984

moi1984 Actief lid

May 13, 2008
    170
    0
    16
    Ik wil er wel met hem over praten maar hij wil dat niet want wordt al boos als ik erover begin. Ik heb al gezegd dat ik best een keer met het gezin op wintersport wil (aangezien hij zo dol is op snowboarden) maar dan wel als de kinderen wat ouder zijn. Daarnaast is het ook nog eens zo dat hij in februari met zijn werk 3 dagen op wintersport gaat. Je zou denken dat hij dan wel aan zijn trekken komt toch?

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Ik ben het echt met je eens hoor!
    Gelukkig piekert mijn vriend er niet eens over om 1 nachtje weg te blijven.

16. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    je bent niet onredelijk hoor
    van mij mocht mijn mannetje altijd zonder problemen weg maar nu we een kleine hebben vind ik het niks
    Mijn mannetje gaat 3 dagen weg en vind dat al helemaal niks maar goed we overleven het wel weer

17. Tese

Tese Niet meer actief

Nee hoor je bent niet onredelijk! Mn man zou het niet in zn hoofd halen om zoiets te doen zonder ons. Ik zou het ook nooit goedkeuren.

18. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    Zou het zelf persoonlijk niet erg vinden, als hij het graag wil en het is te regelen mag hij van mij prima alleen met zijn vrienden weg. In overleg is heel veel mogelijk.

19. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik vind 9 dagen vrij lang en zou ook niet echt overlopen van enthousiasme als mijn man dat zou doen....

En als het als gevolg heeft dat onze gezinsvakantie eronder zou lijden, zou ik nog minder enthousiast worden ;)

Dus ik vind je niet onredelijk!

20. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,345
    36,200
    113
    Ik vind je niet onredelijk. Op dit moment zou ik het wel willen overwegen, maar mijn kids zijn nu al iets ouder, maar ik zou het ook zeker niet willen toen ze nog zo jong waren en ook niet als het ten koste zou gaan van onze vakantie samen.

Share This Page