Is er serieus een kind of volwassene, die de wortelfrietjes van mac donald lekker vind? Of ben ik de enige die zich niet kan indenken, dat iemand ze lekker vind?
Koude Stukken wortel in een zakje, ik stond gek te kijken toen dochterlief ze kreeg bij de eerste keer bestellen..nooit meer! Ik dacht frietjes, dus in oven oid stukken wortel uitgedroogd/gebakken zoals echte frietjes...bummer!
5-0 echt heee blehgggg Dat dacht ik dus ook, uit de oven. Maak wel eens vaker voor de kinderen stukjes wortel en aardappel in de vorm van patatjes.. Dat zijn wortelfrietjes haha. Niet viezige harde stukken idd ...
Dan ga je naar de McDonald's en dan bestel je wortelfrietjes? Oh heck no!!! Ik ga naar de McDonald's om vieze vette gore ranzige superlekkere junk/fastfood te eten waarbij ik na een uur alweer honger heb, maar de smaak van de Big Mac of Quarter Pounder mijn smaakpapillen even aantasten met sweet delicious verboden voedsel dat zooo slecht is voor de gezondheid Worteltjes en salades van de McDonald's... Serieus... Wie doet dat?
nou ik vind die salades en nu dat broodje heerlijk bij de mac haha. Maar die wortel frietjes kunnen me gestolen worden hoor hihi
Hahaha Joycey.. Ze zaten bij het happymeal als keuze mogelijkheid. Ik kom bij maccie voor de fish of groenteburger.. Loveelllyyyyy..
Ik vond het ook een belachelijke optie, ok dat je dingen gezonder wil maken, maar dan ga je toch niet wortelfrieten ipv gewone patat geven? Dat krijg ik er toch bij mijn kids echt niet in!
De wortelfrietjes nog nooit gehad, maar ik bestel wel salades bij de mac, gewoon omdat ik het lekker vind, maar na sommige reacties hier durft niemand dat meer te zeggen denk, want dan ben je blijkbaar wel een grote debiel.
Ja dat is niet zo aan mij besteed... Ik vind de hamburgers te gruwelijk lekker! We gaan vrijwel nooit dus als we er zijn; wil ik een hamburger/frietjes/milkshake/ Maar dan nog Wortelfrietjes, come on, whahahaha ! Degene die de marketing doet bij de McDonald's moet wel een kinderloze vrouw van 45+ zijn met een pedagogische achtergrond "MMM, jammie, low-calorie én dus heul gezond, ja voor de McDonald's dan, daar waar de fritessaus enkel al 235 kcal per 10 gram is Dát ga ik aankaarten bij de volgende meeting"