Hier ligt ook sneeuw, Helaas... Ik wou nog naar de winkels wandelen vandaag.. Straks eens kijken of dat gaat lukken
Ik wou typen: het sneeuwde vanmorgen, kijk ik naar buiten, sneeuwt het weer hahaha. De snowboots zijn vanmorgen getest en goedgekeurd hahaha. Strks even kijken of het dik genoeg is om met de slee naar school te gaan om de kinderen op te halen, dat zullen ze vast prachtig vinden.
Hier helemaal niets nog, godzijndank. Zit er ook echt niet op te wachten. Ik HAAT winter en zeker nu met mijn dikke buik. En eh, tulip... oostenrijk is een optie hoor
sidmick, haha ja mn favo vakantieland. maar ja midden in een verhuis helaas Maar het is op zich wel een mooi plaatje toch, in je kraamweek in de sneeuw eefke, ik denk dat wij nog tot na vrijdag moeten wachten voor sneeuw. Het wordt hier van de week nog boven nul he??
Ik verwacht hier ook geen sneeuw hoor. Tja ik zit idd toch binnen dus heel veel maakt het niet uit. Nog even 2 dagen wachten dus! En als ik dan vanuit het ziekenhuis naar huis mag rijden we gewoon achter een sneeuwschuiver aan
jeeej was ook zo blij dat het sneeuwde!! en het sneeuwt hier nog steeds. zoontje vind het geweldig op de slee dus wij open op nog een aantal cm zodat we lekker door de straten kunnen!
hier sneeuwt het heeeeel minimaal.. Vanmorgen toen ik wakker werd lag er een klein laagje, maar het meeste is alweer weg..
Deze foto heb ik net gemaakt. De straten zijn begaanbaar, maar in het park ligt het er goed bij om te kunnen sleeen. En zoals je ziet sneeuw het nog altijd. Het is net alsof het mistig is.
Nou, veel meer dan een poederlaagje is het hier niet Net nog wel even gewandeld, dat lukt dan nog wel mooi met zo weinig sneeuw.