4 dpo positieve zwangerschapstest of weer een ovulatie???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fadim, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Dag dames,
    Ik heb hier een account willen maken voor me nicht, die 2maanden bij mij komt wonen, helaas is dit mij niet gelukt. Dus ik plaats haar vraag hier via mijn account.
    Zij heeft duidelijke pos ovulatietesten gehad en nu zit zij ongv 4 dpo en testte vandaag licht posi met zwangerschapstest. Ik zelf denk dat dt niet kan. Wat denken jullie?
    Lfs x

2. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Haar ovulatietesten

3. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Haar zwangerschapstest van vanmorgen(met ochtendurine)

4. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Zojuist heeft ze weer getest met ovu en zw testen( snap haar echt niet?!!):( Kan het zijn dat ze nog een keer ovuleert of? Want haar ovu test van net is wel positief vind ik. En op zw test hoef ik zelf niet te tuuren. Maar zij blijft zeggen dat ze zwanger is :D het is haar 1e ronde
    Bovenste is ovu, onderste is haar zwtest

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    deze test is trouwens niet goed gegaan.

Daarnaast had ik ook al in t andere topic gereageerd, zw en kids dipsticks hebben valse/voorgedrukte strepen dus niet betrouwbaar. hier een foto van de mijne toen ik echt niet zwanger was. heb na ei meerdere malen getest en overal strepen op. (trouwens ook op dag van mn ei)

Bijgevoegde bestanden:

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zijn dit de zwanger en kids ovu testen? Heb toen ook een keer positief op getest maar geen eisprong gehad . Deze kwam twee weken later.
    Lijkt me wel erg snel een positieve test op 4 dpo.
    Maar ach alles kan misschien ;)

7. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Ik zal haar proberen te overtuigen dat het een indrpger is en hoooop dat ze pas na 5 dagen kan beginnen met testen haha :D

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ze zal zien dat de streep op deze testen hoogstwaarschijnlijk zal blijven staan ;)

Maar om eventuele teleurstellingen te voorkomen (want ze kan natuurlijk nog best zwanger raken na een goede innesteling) zou ik een andere test adviseren ;)

Hier met 7/8 dpo positief getest met kruidvat 2v5 en 3 dagen voor nod met cb digital.

9. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Als je zwanger bent, worden ovulatietesten meestal ook positief (zoiets staat ook in de gebruiksaanwijzing). Heeft ze de zwangerschapstest binnen de tijd afgelezen? Daarna geldt een streep niet als positief. Ik zie trouwens niet zoveel op de zwangerschapstest, behalve een vlekje aan de bovenkant waar de teststreep zou moeten komen. Lijkt me dat die dan niet goed is doorgelopen ofzo.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik kan me niet voorstellen dat je op 4 dpo al een positieve test kunt hebben. Puur omdat pas ná de innesteling je lichaam hcg gaat aanmaken. Dat schijnt pas op zijn vroegst na 8 dpo te zijn.

Aan de andere kant heb ik zelf bij de jongste wel op 8 dpo heeeeeel licht positief getest, lichter dan op de foto van jouw vriendin.

Op deze z&k test krijg je trouwens wel héél snel een 2e (valse!) streep. Heb ze wel vaker gehad nl.

Ik denk dus dat dit geen goede positieve test is, ook al zie ik de 2e streep wel duidelijk.

11. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Het is echt onmogelijk om al een posi zwangerschapstest te hebben, helaas!

Het eitje is nog niet ingenesteld en wordt dus nog geen voldoende HCG aangemaakt.

Als het wel zou kunnen, wordt het hele forum hier gek denk ;)

Logischer zou zijn is dat haar ei toch later komt, een posi ovulatietest hoeft niet te betekenen dat het ei ook daadwerkelijk springt!

12. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Dag dames,
    Haar zenkids gevoelige testen waren op en ze heeft vanochtend met kv2v5 getest (wat een test drang:D) ik zie zelf een tuurstreepje(iets duidelijker dan haar test van gisteren)
    Wat denken jullie?

13. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Ik zie echt geen lijntje op de laatste test, mijn advies voor haar is,wacht een dag of 3/4 en test dan weer,het is volgens mij echt onmogelijk om zo vroeg na dpo al positief te testen...

14. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Op de laatste foto lijk ik wel wat te zien.. Spannend.
    Maar inderdaad, nog even 2 dagen wachten dan zou het wel duidelijker moeten zijn..

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik zie t niet

16. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Wat denken jullie? Haar test van vanochtend

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik zie wat hoor!

18. Moli

Moli Niet meer actief

ik zie wel wat

19. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

En ik zie het ook :)

20. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Gisteren middag bloeding (menstruatie?) vanochtend werd de bloeding minder en hier is haar test van vanochtend. Haar temp is 36,9
    Inbeelding of??..

Deel Deze Pagina