Iemand die weet wat dit kan zijn???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sshanisee, Nov 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sshanisee

Sshanisee Lid

Oct 22, 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    Ik heb een vraagje ik ben 19 okt ong geweest dit duurde maar 3 dagen en was alleen bruin verlies.
    Nu heb ik op 30 okt gemeenschap gehad en heb ik laatste 2 dagen heel veel last van een vochtige vagina, veel wit verlies en ook een beetje slijm toen ik mijn baarmoedermond probeerde te voelen, en die zit veel hoger dan ik normaal heb, zo hoog dat ik er bijna niet bij kan ook is deze hard. Verder nergens last van alleen wat gevoelige tepels

Wat kan dit volgens jullie zijn... Innesteling of eisprong? Ik heb een onregelmatige cyclus sinds ik 14 aug gestopt ben met de pil heb dusnook geen idee wanneer m'n ei geweest is

2. Sshanisee

Sshanisee Lid

Oct 22, 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. Jemima

Jemima Bekend lid

Mar 7, 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    In ieder geval geen eisprong! Als je vruchtbaar bent is je baarmoedermond juist laag en zacht en open. Je bent nu dus in ieder geval niet (meer) vruchtbaar. Heb je iets gedaan om te weten of je ei eventueel al is geweest?

Naar mijn weten kan je niet aan je bmm voelen of je wel of niet zwanger bent, maar ik kan me vergissen!

4. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Ik weet wat dit is!!! Dit is namelijk een heel juist moment om een test te wagen!!! ;)

5. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Je informatie klopt niet helemaal. Tijdens je vruchtbare periode ligt je baarmoedermond juist hoog.
    Wel voelt hij dan inderdaad zacht en open.

6. Sshanisee

Sshanisee Lid

Oct 22, 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel voor jullie reacties
    @Jemima ik heb niks gedaan om te weten wanneer mn ei was of zou kunnen zijn vandaar dat ik dus ook echt niet weet of dit met mn ei te maken kon hebben.

@Miekoe het kriebelt wel hoor heb nog 2 testen van de action liggen maar ik ben een beetje bang om te testen aangezien ik al zo veel testen versleten heb doordat ik bij alles ging denken dat ik zwanger kon zijn. Nu heb ik eigelijk bijna geen symtomen en durf dus bijna ook niet te testen, vraag me ook af of het niet wat vroeg is aangezien ik 19 oktober mn menstruatie had

7. Jemima

Jemima Bekend lid

Mar 7, 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Wauw ik heb het verkeerd geschreven! Sorry, je hebt gelijk:) lelijke dnelle fout

Share This Page