ja die foto is van de 15e, gisteren twee nega's gehad.. morgen test ik weer, dan moet ie wel donkerder zijn! en anders was hij vals positief helaas...
Het kan best dat je een posi test hebt de ene dag en de andere dag een negatieve test. Als je een vroege miskraam krijgt, is de streep zo weg helaas. Daar lijkt het een beetje op. Ik hoop voor je van niet, maar lijkt erg op de vmk die ik gisteren heb gehad. Zaterdag flink posi getest. Zondag lichter, maandagochtend donkerder dan zaterdag, maar maandagochtend was mijn HCG slechts 12. Gisterochtend is de mk doorgekomen. En waarom heeft nou toch iedereen het telkens over vals positieve testen?! Het is bijzonder zeldzaam dat een test uitslaat wanneer er geen HCG is. Meestal gaat het gewoon om een vroege miskraam. Succes!
hmm ja maar dan zou ik dus bloed moeten verliezen, wat ik nog niet heb gehad.. maar laten we hopen van niet, en dat ik morgen gewoon positief test.
Ik heb ook eens zo'n test gehad en dat was dus van mijn eisprong zeker weten 100% want precies 14 dg later werd ik ongie. Wie weet van een ei maar ik hoop natuurlijk dat jij een posi test heb morgen. Succes
nou meiden, volgens mij was hij gewoon vals positief hoor! ik heb een half uur geleden getest, en die was ook weer negatief.. snap er helemaal niks van! ondertussen nog wel steeds buikpijn.. pfff
sterkte meid!!!! erg balen!! is gewoon waardeloos als je graag wilt.. en dan zie je iets en wij ook en dan gewoon later niets meer!!!