Ik wil graag goeie en betaalbare ovutesten kopen. Dus niet online bestellen. Welke en waar moet ik zijn? Zijn de testen van Kruidvat wat? Dank je wel!
Ik hoor negatieve verhalen over de ovutesten van Kruidvat. De ovulatietesten bestel ik zelf wel online, bij Zwanger en Kids. Deze bevallen mij uitstekend en zijn niet superduur. Maar als je ze echt niet online wilt bestellen..dan weet ik eigenlijk niet welk merk goed is. x Kweenie
Waarom wil je ze niet online bestellen? Die van sensitest.nl en Zwanger en Kids zijn toch echt de goedkoopste en beste volgens mij. Die van kruidvat hoor je alleen maar negatieve verhalen over en zijn veel duurder.
Ik heb ze zelf van Zwanger en Kids en die bevallen erg goed. Ze sturen ze op in een discrete envelop en je hebt ze al een dag later in de bus. Lees zelf ook veel negatieve ervaringen over de Kruidvat ovulatietesten. Maar als je ze echt niet via internet wilt bestellen weet ik eigenlijk ook niet goed welke goed zijn.. sorry.
Kruidvat lees ik idd ook niet zulke goede reacties over. Maar heb nu wat gevonden bij da huismerk. Online; ik internetbankier niet, dat doet m'n mannetje alleen. En ik wil eigenlijk liever niet dat m'n man weet dat ik er zo mee bezig ben.Met de 1e heb ik ze ook gebruikt, toen had ik ze gekocht. Hij zei er toen niks van. Het is meer een vrouwending zeg maar, als ik vraag of hij geld over wil maken daar naar toe weet ik zeker dat hij zegt, dat hij dat niet nodig vind. Snap je? Hij wil zelf ook graag een 2e, maar hij zal een 'natuurlijke' manier fijner vinden.
Bij de Etos heb je ze ook van Testpoint (zo heet het volgens mij). Heb je ook geen creditcard? Bij Matcare kun je ook met cc betalen, online zijn die testen toch een stuk goedkoper. Denk je echt dat je man dit gaat weigeren of heb je geen zin in een discussie?
Ha ha ja klopt ik ben niet zo van de discussies Ik heb nu testjezelf gezien die moeten ook goed zijn, als het goed is kun je die bij de da kopen.
ja ik gebruik ze maandelijk nu ongeveer 5/6 maanden, het scheelt dat ik er elke maand wel een paar (2/3) over heb, dus uiteindelijk hou je weer een doosje over zonder geld uitgegeven te hebben. en ja ze zijn idd prijzig, maar ja je hebt wel meteen duidelijkheid...
Wat jammer dat je dit niet kunt bespreken met je man. Het lijkt mij lastig om ieder dag "stiekem" te testen. Maar dat is natuurlijk helemaal aan jou. Helaas kan ik je verder niet helpen met merken die je in de winkel kan kopen. Ik wil bijna zeggen, ik bestel ze wel voor je en stuur ze naar je toe Maar dan is het weer lastig, want hoe stuur je het geld dan op, dat kan dus ook niet via internet.... lastig.
Dat vind ik heel lief van je! Maar ik ga ze straks kopen, ik koop gewoon de digitale van cb. Stiekem is het niet echt, ik doe het niet waar hij met z'n neus bovenop zit.De zwangerschapstesten deed ik ook gewoon alleen. Ik denk dat het voor mannen anders is dan voor vrouwen. Mocht ik een positieve ovutest hebben, zou ik hem gewoon verleiden, vraagt hij erna zou ik het gewoon zeggen. Vorige maand had ik ook een eisprong, toen vroeg hij ook waarom ik perse toen wilde, toen heb ik dat ook gewoon verteld. Maar ik voel me dan niet zo prettig, dan is het meer 'moeten' snap je?
Ik heb gister mijn eerste ovutest gedaan van kv. Ik wist dat mijn ei eraan zit te komen en ik voelde al vanalles, dus dacht probeer het eens. Het teststreepje was licht roze en het controlestreepje was donker roze. Weet niet of ze goed of slecht zijn... Dit is namelijk onze eerste ronde..
Ik snap hem hoor. Die digitale van cb schijnen ook heel goed te werken, maar zijn voor mij wel te duur. Heel veel succes deze ronde en gewoon die man verleiden!
Hmm, ja, dat is dus lastig.... Dat heb je volgens mij vaak bij die van de kruidvat. Ik zou deze maand gewoon even op gevoel blijven klussen en volgende maand via sensitest of zwanger en kids bestellen.
thanks Tara! Ik ga meteen ff online kijken wat er is en dan bestel ik gewoon. Het zou sterk zijn als het meteen raak is deze ronde...
Je weet het nooit hoor. Er zijn genoeg meiden de eerste ronde zwanger, maar gemiddeld duurt het uiteraard langer. Je weet het pas met een positieve test of als je ongesteld wordt! Jij ook heel veel succes Kruumel!