Wat voelen jullie????

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Loderonde, Jan 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loderonde

Loderonde Actief lid

Jan 20, 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben nieuw hier, ben nu 7 weken zwanger.
    Zo ongeveer alle symptomen heb ik wel, goed misselijk en spuugen, en parfum van manlief en mezelf niet meer kunnen verdragen tot geen eten kunnen koken.... oh ja en ook nog moe haha..
    Maar verder heb ik niet echt een speciaal gevoel in mijn buik... heeft iemand meer dat? Of voelen jullie wel iets..

Hoor het graag!

Liefs

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik voelde beide keren helemaal niets!

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik heb ook bijna geen klachten..af en toe duizelig, emotioneel en pijnlijk borsten

4. Tienermammie12

Jan 20, 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4 Tienermammie12, Jan 20, 2012
    Last edited: Jan 20, 2012
    ik ben nu 13 weekjes precies vandaag . ik voel me nog steeds wel beetje duizelig, zwak, pijnlijke opgezete borsten . in de ochtend braken. soms heel blij gevoel soms heel vedrietig gevoel . maar dat is meestal tot 4 maanden dan is het over . onder rug doet ook wel beetje pijn maar voorderest voel ik me ok :D ik ken gewoon tegen geuren

5. maffedoo

maffedoo Actief lid

Dec 6, 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Totaal nergens last van...Was ik af en toe maar eens misselijk o.i.d

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik voelde bij alle 4 niet veel behalve dat ik sneller vermoeid was..
    Gefeliciteerd meid :D

7. Loderonde

Loderonde Actief lid

Jan 20, 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar!! Misschien moet ik me wat minder druk maken en wat meer gaan genieten :)

8. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    hier voel ik alleen me darmen en braken ( geen misselijkheid) en veel eten

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

Mar 24, 2010
    1,786
    0
    0
    Ik heb gevoelige borsten en zo af en toe steekjes in buik en ik eet opeens veeeeel meer

10. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Was eerste dagen af en toe vlagen misselijk/weeig, en helemaal geen zin in eten, en het volgende moment knorrende maag. Nu helemaal niets, behalve gevoelige tepels. Dus maak me gelijk weer zorgen. Maarja, je hoeft niet heel de dag kwaaltjes te hebben toch? ;) bij mijn vorige 2 zwangerschappen voelde ik ook niets, behalve honger en grotere/licht gevoelige borsten.

11. sampie1986

sampie1986 Actief lid

Oct 13, 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    ik voel ook bijna helemaal niks deze keer bij mn dochter was ik smorgens vaak misselijk als ik wakker werd , nu ben ik enkel heel moe!:)

12. girl83

girl83 Lid

Dec 19, 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik nu 5 weken zwanger ben maar ik voel helemaal niks! Heel af en toe steekjes in mijn buik maar verder niks.

13. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    dit is mijn 2de zwangerschap..

heel anders dan bij mijn zoontje...

Nu in de ochtend braken (geen misselijkheid)
    Trek in zoete dingen en veel eten!
    Gevoelige borsten en last van jaja grote boodschap

14. nena88

nena88 Bekend lid

Nov 12, 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben zooomisselijk en moe...

15. mamaseptember

Jan 22, 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich de sypmtomen die ik heb vallen best mee. Wel al sinds 3 weken extreem gevoelige borsten en tepels. En soms van het ene op het andere moment ineens boos of chagerijnig en zulke dingen. Kan soms over iets heel kleins of dom iets gaan. Had gister wel voor het eerst dat ik misselijk werd 's morgens. Dus hing boven de wc maar kreeg troost van mijn hond. Was echt zo lief.

16. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

Jan 20, 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier pijnlijke borsten, last van mn darmen en met vlagen misselijk. Meestal als ik al even niks gegeten heb krijg ik het gevoel dat mn maag in mn keel zit zeg maar. Dus dan gauw even wat eten. En ben ook sneller moe dan normaal merk ik. Maar verder tot nu toe alleen maar errug blij dat ik zwanger ben :D

17. mandyyy

mandyyy Actief lid

Feb 3, 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    hier gelukkig ook niet zoveel klachten....alleen wat moe,,last van me borsten,,,en heeeel af en toe misselijk!! Dus mag niet klagen!!

liefs

18. ladytwister

ladytwister Bekend lid

Jan 29, 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    hier ook niet echt veel klachten alleen misselijk en brandendmaagzuur alleen voor beiden heb ik goed spul dat werkt
    verders zeer pijnlijke borsten/tepels en het ergste van alles is ik ben ozo moe de hele dag pfff

19. JannekevL

JannekevL Lid

Dec 12, 2011
    38
    1
    8
    Tsja, echt iets voelen aan mijn buik doe ik ook niet.
    Verder ben ik net als bijna iedereen ook echt heeel erg moe... Ik ga om 21uur naar bed en slaap als een blok. Misselijk ook, hoewel dat nu een beetje af lijkt te nemen.
    Sinds 2 weken ook last van mijn onderrug en linkerbil (vaag..)...
    Kan me ook nog herinneren dat ik in week 6 buikpijn had, beetje krampen, was toen heel bang dat het mis zou gaan, maar niks aan de hand gelukkig, we hadden vorige week keurig een kloppend hartje op de echo!

@ladytwister: wat gebruik jij tegen misselijkheid? Ben benieuwd!

20. vlindersinmebui

Jan 29, 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik ben 4 w en 3 dagen zwanger maar als de dood dat t mis zou gaan...ik heb nu ongesteld gevoel in me buik en bloedverlies. Dus ben erg onzeker...Ben bij de huisarts geweest, maar die heeft geen idee. Want het is 50% kans... bah bah ik ben zo bang dat t mis ga!!

Share This Page