hoi hoi nou vandaag na veel zenuwen dan eindelijk mijn 20 weken echo gehad alles was goed baby was goed op groei hele reeks met foto's meegekregen ook 1 van een heel beentje met voetje 1 foto dat de baby duimt zooo lief en 2 geslachtsfoto's ben zooo blij dat hij helemaal gezond en wel is en we krijgen eindelijk na 4 gezonde meiden een heerlijke knul groetjes nathalie
hoi hoi nou dat denk ik ook haha maar ik vind het echt heeel erg bijzonder dat ik nu ook een jongen mee mag gaan maken groetjes nathalie
hoi meiden bedankt voor jullie lieve reacties en wel heel speciaal he mamadeluxe ook jij eerst 4 meiden en dan een knulletje zoooo leuk ben gewoon helemaal in de wolken alleen dit keer op een mooie blauwe wolk groetjes nathalie
het was wel uitzonderlijk geweest had je alweer een meisje gehad maar wat leuk voor je! je knulletje zal wel moeten wennen tussen 5 vrouwen in huis haha
Gefeliciteerd zeg met je knulletje! Ja, is echt heeeel leuk een jongen, ik weet er ook alles van. Trekken echt naar mama.....heel bijzonder. Geniet ervan!
hoi hoi jaaa ben echt nog steeds in de wolken zo raar nu ben ik ook helemaal niet zenuwachtig ofzo voel me gewoon kiplekker merk inderdaad dat de meiden hier ontzettend papagek zijn dus hoop inderdaad dat ons zoontje dan een mamagek word haha we zullen het zien groetjes nathalie
Wat leuk dat je zo'n goede echo hebt gehad. Een hele geruststelling altijd als blijkt dat alles goed en goed op groei is. Maar even een vraagje: jij hebt dus wel foto's meegekregen? Ik heb vrijdag mn 20weken echo gehad en ook alles was goed. Maar ik vond het eigenlijk best een teleurstelling, ik kreeg geeneens een foto mee! :S
hoi hoi jaa ik heb zelfs 7 foto's meegekregen 2 met het geslacht 1 van een been en 4 van de hele baby wat stom dat ze niet eens de moeite hebben genomen om een foto af te drukken groetjes nathalie
Ja ik wist wel dat het een medische echo is en dus niet "voor de leuk" maar had toch op zn minst wel een fotootje verwacht. :S Maar goed, we zijn blij dat alles erop en eraan zit en verheugen ons nu dan maar op de pretecho. Fijne zwangerschap nog!
hoi hoi ja die van mij was ook medisch maar ik vind persoonlijk dat het een kleine moeite is om een foto af te drukken voor de ouders ik heb er niet eens om gevraagd nadat ze klaar was met de echo kreeg ik een hele reeks foto's mee was een leuke extra verrassing had er 1 verwacht haha groetjes nathalie