Ik hoop dat jullie hem zo kunnen zien. Sinds vrijdag heb ik wat last van pijnlijke borsten. Zaterdag getest, ik dacht een heel licht streepje te zien, maar mijn man zag het niet. Nu heb ik vanmorgen weer een test gedaan. Ik vind het zo onwerkelijk, ik durf het nog niet te geloven... In een ronde raak. Nu maar een afspraak maken met de huisarts denk ik?
Die is gewoon super raak hoor!!! GEFELICITEERD!!! Je hoef niet te bellen naar de huisarts hoor. Je moet een vk zoeken in je buurt en over een paar weken daarheen bellen dan maak ze een afspraak met je.. Je kan ook nu al bellen maar dan maak ze een afspraak over een paar weken!!
Whaha, hier hoef ik zelfs mijn best niet op te doen... Van harte gefeliciteerd, meid, geniet ervan! ps: Ik zou de vk bellen.
Duidelijke streep. Gefeliciteerd. En inderdaad niet huisarts bellen maar verloskundige. Huisarts kan er niets mee.
Gefeliciteerd!!!!! Die is dik positief hoor!! Huisarts hoef je alleen maar te bellen zodat ze in het systeem zetten dat je zwanger bent ivm medicijnen enzo, net als bij de apotheek.
hmm, ik een reactie typen, is hij spoorloos. Iig bedankt voor de reacties. Ik dacht dat ik een verwijzing moest krijgen van de huisarts. Maar ik kan gewoon gelijk een vk praktijk bellen dan? Goed om alles hier na te lezen, voor mij is het de eerste keer dus alles is nieuw.
Je kunt gewoon een verloskundige praktijk bellen bij jou in de buurt, zonder verwijzing van je huisarts. Vaak als je naar de huisarts gaat vragen ze zelf of je wilt bellen naar de verloskundige, dus komt op hetzelfde neer
hopelijk kunnen jullie iets zien!!! jeetje die is duidelijk meid....gefeliciteerd!! Ik heb toen wel de huisarst gebeld die maakt altijd even een afspraak met je om van alles te bespreken dus je zou best je huisarts kunnen bellen hoor.. Vk heb ik toen bij dochter pas met 6 weken gebeld overigens....
Ik bedoelde eigenlijk dat ik hoopte dat jullie de foto konden zien. Het streepje is idd wel duidelijk, haha.