Hoi meiden, Ik vroeg me opeens iets af. Beginnen ovulatietesten meestal heel licht en worden ze steeds donkerder tot ie positief is of zegt dat helemaal niks? Hebben jullie een foto van een serie (zeg maar elke dag) was even benieuwd... Mijn testen beginnen iets meer kleur te geven nu dus ik hoop op een ei natuurlijk binnenkort. Anders ook niet heel erg, maar wil gewoon weten hoe het zit! x
hoi ik heb geen fotos ervan voor je maar ze beginnen licht en worden idd elke dag donkerder en dan weet je dat je je ei nadert.
Dit zijn mijn testen van half febr/ maart Bij 10-3 posi test gehad, maar geen eisprong...erg onduidelijk door pco
thnx meiden! typje hier ook waarschijnlijk pco dus misschien zegt het idd niks. Maar vorige cyclus had ik wel heel duidelijke ovu testen. Ik dacht nog, zal wel vals zijn, maar prompt ging mijn temp omhoog en werd ik 2 weken later ongesteld, dus heb nog hoop! anoniempje die testen van jou zien er handig uit, welke gebruik je? Nog meer voorbeelden zijn welkom hoor... vind het fijn om te vergelijken. Ik ben enorm aan het hopen op een iets kortere cyclus...
ik heb in mijn fotoalbum wel van 1maand staan, heb geen idee hoe ik hier een foto moet plaatsen, dus moet je zelf maar ff kijken
deb, je kunt ook op FF kijken... als je op de pagina van je kaartje bent, kies dan links voor Community en kies HTP,OPK galery.
Dit is mijn reeksje waarmee ik zwanger ben geworden Bekijk bijlage 67097 20-2 is positief, de laatste 2 zijn van toen ik zwanger was
heb effe in de doos gedoken van mn dochtertje dit zijn de ovu testjes van de maand dat we zwanger raakte mn piek was 14 febr savonds, net gemist met ovu testjes
Hoi hoi, ik heb ook even een vraagje, test met sensitest dipsticks, nu heb ik vanaf vorige week dinsdag al een vaag test streepje, maar word nog niet echt donkerder, weet niet wanneer ik mijn ei moet verwachten dus test wel trouw door, maar zijn er meer die dat hebben?? Het blijft een beetje hetzelfde zeg maar!!! XXX