veel verschil tussen hoeveelheid voeding in borsten

Discussion in 'Borstvoeding' started by MissFlower, Jan 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    Is het normaal dat er groot verschil in zit met de hoeveelheid melk in je borsten?

Mijn rechter heeft duidelijk veel meer melk. Ik heb ze net even leeg gekolfd omdat vooral mijn rechter steeds vol is en dan wat pijnlijk kan worden en haal uit mijn rechter zo'n dik 300cc en uit mijn rechter "maar" 100cc:(

Hoe zit dat dan met voeden als ik mijn linker borst aanbied?

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik heb t ook hoor. Mn goede noem ik m maar ;)
    Hier nooit problemen gehad met aanbieden en hoeveel ze drinkt (ook bij mn zoontje niet) Enige waar ik t mee kon merken was met kolven idd. Dus om op mn werk de flesjes vol te krijgen kolfde ik beide zijden en indien nodig nog een keer extra.

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Ja gek he?

Hier links 200cc en rechts 100cc!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier is rechts ook beter bedeeld!

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Joh, dat vind ik ook zo vreemd. Mijn linkerborst is groter. (kijkers rechts ;)) Die is ook verschrikkelijk irritant, als Eskil een slokje neemt verslikt ie zich meteen. Hij houdt niet meer zo veel van links! Als ie rechts drinkt, begint links meteen toe te schieten. Terwijl als hij links drinkt, doet rechts hoogtens *drup*.

Maar als ik ga kolven, komt uit rechts veel meer dan uit links! Echt vreemd, want je zou andersom verwachten.

Verder 'schrik' ik wel wat mensen kolven hier hoor! Ik ben helemaal blij met 80 ml uit allebei, terwijl hier mensen zwaar in de stress zijn als ze 150 ml. kolven :$ Wou dat ik dat kon!

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb het ook hoor helemaal met kolven.
    Uit mijn rechter borst komt hooguit 100 cc en uit mijn linker makkelijk 180 tot 200 cc.
    Als ik links kolf dan lek ik niet rechts maar andersom wel.
    Ach dochterlief heeft genoeg als ze aan die kant drinkt dus het zal wel hahahaha.
    Moet wel zeggen dat als ik gewerkt heb dan bied ik altijd mijn rechterkant als eerste aan zodat deze wel goed leeg wordt gedronken.

7. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Rechts heeft hier altijd meer geproduceerd dan links.. is ook groter.

Share This Page