Hoi hoi meiden, Ik ben nu inmiddels 3 dagen overtijd en nog steeds is er geen ongi te bekennen. Vandaag heb ik een test gedaan maar die gaf negatief aan. Als je de test in het zonlicht hield zag je een heel minuscuul streepje maar bijna niet te zien. Ik had de test op mijn nachtkastje laten liggen en na een uur pakte ik hem om hem weg te gooien, maar toen zag ik ineens toch dat het lichte streepje iets duidelijker was, maar je ziet het niet heel supergoed. Ik weet dat je een test na 15 minuten niet meer mag aflezen, maar ik vond het zo apart dat ik in het begin al een heeeeel licht streepje zag in het zonlicht. Ik heb ook wel eens vaker een test gedaan en dan zelfs na 4 uur zag je geen streepje, maar nu dus ineens wel. Wat denken jullie? Ik heb de vorige 2 rondes een hele mooie cyclus van 30 dagen gehad bij beide keren. Ik zit nu op dag 33. Ik ben 's ochtends wel misselijk en mijn borsten zijn ietwat gevoelig. Verder heb ik eigenlijk helemaal geen klachten. Behalve gisteren, toen deed mijn rug echt heel erg pijn, maar daar heb ik nu niet meer zoveel last van. Verder heb ik alleen sinds vandaag een beetje een zeurderig gevoel, maar niet irriterend ofzo. 4 dagen na de eisprong had ik trouwens 3 dagen lang lichtroze afscheiding en de dag erna had ik een soort van klein bloedpropje. Hebben jullie enig idee? We willen het erg graag en het zou dus ook heel erg welkom zijn! Liefs DeNageltjes.
Spannend, zou over een paar dagen nog een keer proberen te testen. Wanneer heb je je eisprong gehad, en heb je die gevonden met ovutesten of met tempen?
Dankjewel voor jullie reactie meiden, dat geeft me toch weer iets meer hoop. Ik gebruik geen ovulatietesten en ik temperatuur ook niet. Dat doe ik nog niet omdat ik pas in de derde ronde zit. Maar de enige dag dat ik wat steken voelde was op 26 mei, en mijn gevoel zegt dat toen mijn eisprong was. En als ik even uitga dat ik een innestellingsbloeding heb gehad zou dat wel kunnen kloppen, want die kwam 4 dagen daarna. Liefs DeNageltjes.
Ik ben donderdag toch ineens spontaan ongi geworden, ik heb het van te voren ook niet aangevoeld dat het zou komen. Ik denk dat de innestelling dus niet heeft doorgezet. Op naar de volgende ronde maar weer. Liefs DeNageltjes.