Help me de komende twee weken door ;-)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door poema, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hè Ananas! Vind het wel heel spannend maar ben niet heel zenuwachtig. Gelukkig mag ik al 10.15 uur dus lekker vroeg. Ik laat hier weten hoe of wat. Enne... Superlief dat je zo meeleeft!!!

2. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He Poema,

Ik lees nu voor het eerst dit Forum.
    Wat een heftige weken voor je.
    Ik wil je heel veel succes wensen. Ik ken je wel niet, maar na het lezen van dit Forum leef ik echt met je mee.
    En 1 ding delen we samen. We willen beide graag een baby!!
    Nogmaals heel veel succes morgen.

@ananas: Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

Liefs Sjoelke

3. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Poema: Tuurlijk! Geen dank:) Weet zelf hoe spannend het bij mij zelf was de afgelopen weken en ook de maanden daarvoor! Vindt het daarom leuk om ook weer een beetje down to earth met iemand over zwangerschap te kunnen praten in plaats van enkel de roze wolk:) En wellicht kan ik je helpen met mijn ervaringen:) Op deze manier komen we er heel goed achter hoe bijzonder het is dat we zwanger mogen zijn! Ben erg benieuwd naar je nieuws morgen!! (en ik duim heel hard voor goed nieuws!;))

@ Hier: Hier gaat het vandaag gelukkig weer wat beter. De afgelopen dagen waren amper te doen... Zoooo misselijk... Gisteravond ook weer toen ik op bed ging. Heb toen nog een kaal beschuitje gegeten en was vanmorgen prompt veel minder misselijk. Zal zo op bed en wordt nu ook weer misselijk. Denk dat ik strakjes weer even wat eet op bed en dan gaan slapen. Als ik dan morgen weer niet zo ontzettend misselijk ben dan ben ik achter iets wat werkt:D

@ Sjoelke: Dankjewel!! :D Hoop voor jullie dat jullie ook snel positief mogen testen!!

Liefs Ananas

4. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    He Poema, lees vanavond pas voor het eerst de berichten en voel enorm met je mee. Ik weet zelf pas sinds maandag dat ik weer zwanger ben en probeer er heel blij mee te zijn. Dat ging ook goed, maar ik heb ook wat lichte waterige bruine druppels verloren en ineens zijn mijn borsten vandaag niet meer zo gespannen als de dagen ervoor. Maak me toch ineens wel veel zorgen..ik ben toch al 38 en dan is de kans op een miskraam natuurlijk best groot...en we zijn al eerder een kindje in een zwangerschap verloren, na 16 wkn. Vraag me nu al af hoe ik het tot 7 juli voor de eerste echo ga uithouden!!

Ik hoop echt dat je morgen positief nieuws krijgt!!

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @iedereen: superlief dat jullie zo meeleven!!! Ga nu mijn dochter in bad doen voor wat afleiding en dan op naar de echo. Tot later!!!

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Helaas. Slecht nieuws. Mijn baarmoeder is leeg. Maar de testen geven nog steeds hartstikke zwanger aan. Ze weten dus niet wat dit is. Misschien een hele vroege miskraam of een bbz. Heb net dokter gebeld om te bespreken hoe nu verder. En ik ben wel een beetje bang wat dit nu dan is... En verdrietig. Bleh.

7. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    OOO Poema!!! Ik was zo zenuwachtig voor je en ik zat zo te wachten op een berichtje van jou. Ik hoopte op positief nieuws.
    Toch nog onzekerheid. Bah!!!! Ik snap dat je verdrietig bent en bang.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

8. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    He...jeetje Poema! Wat vervelend voor je!! En dan nu ook die onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en ik wens je heel veel sterkte met dit verlies!

9. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Poema!! Dat meen je niet! Wat erg!!
    Vind dit echt vreselijk voor je :(
    Had zo gehoopt op goed nieuws... Liep vanmorgen de winkel (prenatal...lekker geplandl) en toen dacht ik: ooh poema heeft nu haar echo! Wat erg...
    En nu nog steeds geen zekerheid :(
    Wat zijn nu de plannen dan? En wat moet je nu doen??
    Gaan ze nu ook vanuit de gyn/vk nog verder onderzoek doen?
    Hebben ze vanmorgen dan niet gelijk gekeken of het buiten baarmoederlijk was?

Heel veel liefs en echt ontzettend veel sterkte voor jullie!!

Ananas

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ze konden niet zien Vanmorgen of er nog wat zat. Ik moest thuis nog een test doen en als die weer zwanger zou zeggen de ha bellen. En inderdaad. Test gaf gewoon zwanger aan. Dan zit het hormoon dus in mijn bloed. Maar waar dat vandaan komt en hoe dat kan? Echobureau zei dat na miskraam dat nog twee weken meetbaar kan zijn. Maar ik heb op 13 en 14 mei bloed verloren. Dat is dus zo'n vijf weken terug. Het is dus vreemd dat testen nog steeds zwanger aangeven. Ik heb de ha gebeld en ik wacht er nu op dat ze terugbelt. Verwacht dat ze bloed gaan prikken in het zh en dan na paar dagen nog een keer om te kijken of hormoon stijgt of afneemt. Echobureau zei dat er, als het toeneemt, dan toch ergens iets moet zitten. Zij kon bbz niet zien. Dat kan alleen als het doorgroeit en iets van 8wkn is. Bij mij zou het nu 7wkn zijn. Nou hoop dat ha snel belt. Wil nu gelijk weten wat dit is natuurlijk.
    Nogmaals dank dat jullie zo meeleven. Buiten mijn vriend om zijn jullie hier de enigen die weten dat dit speelt. Zo gek eigenlijk.

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ben inderdaad vanmiddag bloed gaan prikken in het zh en moet morgenochtend bellen voor de uitslag. Zal nog wel een paar keer prikken worden om te kijken of waardes stijgen of dalen. Ik vind het zo vreemd allemaal. Heb 's avonds een hele zwangere buik en ben doodmoe. Ben echt bang dat er een bbz zit. Maar dat ze dat dan niet zien. Maar goed dat kan dus volgens echoscopiste. Als het nog geen 8 weken is.
    Bleeegh. Ik wil er eigenlijk het liefste zo snel mogelijk klaar mee zijn en weten hoe of wat.

12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee Poema!

Wel lekker dat je morgen al mag bellen voor je uitslagen! Bij mij duurde dat steeds 3 dagen... heel vervelend...
    Kan ik me goed voorstellen dat je gewoon wilt weten hoe het zit enzo!!
    Ooh, ik vindt dit zoo erg voor jullie!
    Goh, en dan wordt je ook steeds zo geconfronteerd met je zwangerschaps verschijnselen zoals je buik en zo verschrikkelijk vermoeid zijn! Wat erg allemaal...
    Hoop dat je je verhaal en gevoel wel op het forum kwijt kan hier!
    Wat zegt&vind je man ervan?

Heel veel liefs van hier!
    Ananas

13. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Tja mijn vriend vind het ook allemaal heel vervelend. Maar voor hem is het wel anders denk ik. Het gaat nu ook wel weer wat beter met me. Moet maandag weer naar het zh om bloed te prikken en dan kijken ze of de waardes stijgen of dalen. Ik heb zelf heel erg het gevoel dat er nog iets in mijn buik zit. Dus ik wil wel dat ze het heel goed onderzoeken. Onzekere tijd dus nog hier...

14. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Maar ik prijs me ontzettend gelukkig met onze gweldige dochter die we al hebben (en waar we twee jaar op hebben moeten wachten...)

15. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee Poema!

Ja, klopt... Voor mannen is het ook heel anders. Die voelen het allemaal niet... Voor hun begint het pas echt te leven als ze een echo (liefst met kloppend hartje) hebben gezien, tenminste voor mijn vriend voelde dat wel zo...
    Maar dat is intuïtie hea: Als jij iets voelt zitten, dan zit dat er ook! Dus goed laten uitzoeken hoor!

Hoe hoog was je HcG gisteren??

Dat kan ik me goed voorstellen dat je zo ontzettend blij bent met je dochter! Maar dat neemt niet weg dat ook dit kleintje ontzettend gewenst was!! En het is helemaal niet erg om dat ook uit te spreken! Je moet echt eerlijk zijn tegenover jezelf met je gevoelens hoor! En dat is ook helemaal niet oneerlijk tegenover je dochter als jij verdriet hebt om het kindje wat er nu niet is...

Liefs Ananas

16. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hallo allemaal. Even een snelle update; het is inderdaad een miskraam geweest. As vrijdag moet ik nog voor een echo om te kijken of het allemaal weg is. Ik hoop het maar. Het is toch het beste als je lijf het zelf oplost.
    Ik ben er zelf wel redelijk ok onder. En ik wil jullie bedanken voor jullie lieve medeleven...

17. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Poema,

Goed om te horen dat je er redelijk ok onder bent. Het blijft altijd vervelend dit soort situaties, maar ik hoop echt dat er snel een nieuw kindje voor jullie in het verschiet ligt en je dan een zwangerschap hebt waar je van kunt genieten! Geniet in de tussentijd lekker van je mooie dochter!!

Deel Deze Pagina