We willen onze tweede zoon graag vernoemen naar onze twee moeders.. een haast onmogelijke taak. Hebben jullie ideeen voor een leuke combi? Moeder 1: Marianne Moeder 2: Sjoerdje Klaartje Alvast ontzettend bedankt voor het meedenken!
wat voor namen houden jullie van? echt hollands, of juist niet, lang of kort, of maakt dat allemaal niet zoveel uit!
Lekker kort en krachtig, we hebben al een roepnaam en willen er dus een combinatienaam van de twee moeders achter als tweede naam.
ja dit is idd een lastige.. wij hebben ook een combi naam gemaakt.. onze dochter komt jolisa lyana te heten.. moeder van mij heet marie-louise: dus jolisa moeder van vriend heet juliana : dus lyana was ook niet echt makkelijk maar puur toeval hahaha
Puur met (een aantal) letters van de namen: Kjeld/Kjelt Ramon Roman Marko Mathijs/Marthijs Martijn Zelf vind ik onduidelijke vernoemingen nooit zo heel geweldig...dan zou ik nog eerder voor drie namen gaan geloof ik en dan bv. 'Maarten Sjoerd' als vernoeming ofzo.
Mee eens, als je vernoemd moet het wel herkenbaar zijn vind ik Sjoerd is voor de hand liggend, idd Mart of Maarten erbij