help me even aub..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by caroline16, Apr 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi meiden,

we zijn bezig voor een tweede kind, helemaal leuk!
    nou had ik vorige week vrijdag ongi moeten worden,
    maar ben nu dus een week overtijd.
    ik heb al twee testen gedaan, maar allebei negatief.
    maar nu ben ik een beetje misselijk en duizelig, ook zijn mijn borsten iets gevoeliger als normaal en heb ik meer honger.

iemand enige idee wat dit is, en als ik zwanger ben, hoe het dan kan dat ik twee nega's heb gehad?

2. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

Jul 9, 2010
    913
    0
    0
    Het kan zijn dat je pas later positief test. Of je cyclus is langer. Het klinkt hoopvol, maar je kunt niks uitsluiten jammer genoeg.

3. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Hee meis,

Er zijn twee opties:1) je bent zwanger, maar maakt nog niet genoeg HCG aan bijvoorbeeld door een late innesteling. Dit is best mogelijk, je zult zeker niet de eerste zijn die pas 2 weken na haar NOD posi test.
    2) Je bent helaas niet zwanger en die symptomen zijn vals alarm. Helaas weet ik ook uit eigen ervaring dat dit heel vaak voorkomt, ik heb zoveel niet-zwanger rondes allerlei symptomen gevoeld en sommige zwanger rondes vrijwel geen ;). Ongi symptomen lijken nou eenmaal heel erg op zw symptomen en van symptomen uitgaan is meestal geen goed idee.

Ik hoop natuurlijk dat het het eerste is. Heel veel succes en dat je maar snel posi mag testen!

4. caroline16

dankjewel meiden!
    normaal als ik ongi moet worden voel ik niks, vandaar ook mijn vraag..
    maar ik wacht het gewoon rustig af.. bij mijn eerste zwangerschap testte ik ook pas positief toen ik al 7 weken zwanger was..

5. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    misschien aan de ha vragen om een bloedtest?

6. caroline16

doen ze dat al zo vroeg dan?
    ik ben nu 8 dagen overtijd..

7. Chai

Chai Niet meer actief

Als je al 8 dagen ovetijd bent en je bij de eerste ook zo laat positief teste dan doen ze dat wel hoor.
    Bij mij werd er nooit moeilijk gedaan over bloedprikken in ieder geval en ik had verder geen voorgeschiedenis op dat gebied hoor.

8. caroline16

aah okee, ik heb nog twee testen liggen, ik test deze week nog even.. als er dan nog niets duidelijker is, dan maak ik een afspraak bij de HA..

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hoe lang ben je gestopt met d epil? Toen wij voor een derde kindje gingen was ik elke maand 12 dagen overtijd. Oftewel, mijn cyclus was van 28 naar 40 dagen gegaan en nu nog (ze is inmiddels 2,5) heb ik een cyclus van 40 dagen terwijl ik voor het slikken van de pil vroeger een cyclus van 28 dagen had.

Het zou dus goed kunnen dat jouw cyclus (tijdelijk) langer is.

10. caroline16

ik ben nog niet zo heel lang gestopt..
    ik wacht het gewoon even af, heb ik volgende week nog geen duidelijkheid dan ga ik naar de HA toe.

11. caroline16

vanochtend weer een test gedaan, weer negatief..
    maar heb wel steken in mn borsten en als ik ongi moet worden heb ik dat niet..
    ik doe donderdag ofzo nog een test, en als die negatief is ga ik naar de dokter toe..

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Spannend hoor. Hoever ben je nu overtijd? Wat is jouw langste cyclus geweest in de afgelopen periode?

Share This Page