Help me even, begrijp t niet!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jollie, Jan 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik weet niet zo goed of ik met me vraag hier op de goed plek ben...
    dus neem niks kwalijk :)

Dit is me eerste ronde na de pil, ik heb dus nog geen echte natuurlijke menstruatie gehad. Nu dacht ik .. ga maar uit van een cyclus van 28 dagen. Dan zou ik dus vandaag me eisprong moeten hebben.

Maar nu had ik afgelopen donderdag slijm, ik dacht ow dat is omdat me vruchtbare dagen eraan komen. Ik had toen met mijn mannetje geklust en savond een beetje rozig rood bij het afvegen.. ik dacht ach dat is van het klussen. Later was het slijm ook wat gelig Ik heb ook nog slijm gehad dat dradig was, maar weet alleen niet meer wanneer dat was.

Nu heb ik sinds gisteren (vandaag erger dan gisteren) pijn, steken in me linkerkant van me lies. Vandaag zo vervelend dat het met staan extra pijn doet... het voelt als een blauwe plek...

Kan iemand de boel even voor me analyseren wat nou misschien wat is geweest... want ik snap er helemaal niks van..

Alvast bedankt... knuffel!

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Waarschijnlijk heeft het allemaal te maken met ontpillen, ik heb de eerste maanden ook veel buikpijn gehad en de afscheiding was ook anders.

Waarschijnlijk moet eerst de "rommel" van de pil uit je lichaam.

Ik zou eerst even afwachten wanneer je ongi wordt dan heb je al een iets beter beeld voor de volgende maand ook al zegt dat ook niet zo veel, want dan weet je niet of je regelmatig ongi bent.

Je kan trouwens wel gewoon klussen hoor, het is niet schadelijk voor een kindje. Je weet alleen niet waar je aan toe bent en waar je klachten vandaan komen. Van de ongi of misschien zwangerschap.

In ieder geval hoop ik dat je snel zwanger zult zijn.

Gr

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Ja is inderdaad vervelend die verwarring, maar wel bedankt voor je reactie...

Ik ga er maar gewoon van uit dat die afscheiding ontpillen was en dat de pijn nu misschien toch wel me eisprong zou kunnen zijn... maja ik heb gelezen dat je je eisprong eigenlijk helemaal niet kunt voelen...

Dus gooi ik alles maar op ontpilverschijnselen.

Knuffff jollie

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Heey bedankt voor je reactie..ja verwarrend he die symptomen en alles.

Ik gooi alles maar op ontpillen ... want ben tenslotte nog geen 3 weken van de pil af...

Knuffel jollie

5. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Ook dan kan je de eisprong voelen hoor, als je net van de pil af bent bedoel ik. Ik heb de laatste keer ook mijn eisprong gevoelt (weet ik heel zeker). 1e kerstdag ge... 2e kesrtdag voelde ik dezelfde steken als jij voelde in mijn li lies en een beetje daarboven. Verder hebben we niet ge.... en toch ben ik zwanger. Ik weet dus zeker dat je het kan voelen.
    Jikke

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Hey jikke..

Dat is dan weer leuk om te weten.. maar ik heb gelezen dat je bij je eisprong of ervoor vruchtbaar slijm moet hebben.. maar dat heb ik helemaal niet vandaag... ik had wel slijm afgelopen donderdag en vrijdag... hoe zit dat dan... is het dan niet altijd zo dat er slijm is bij je eisprong...?

knuf jollie

7. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Alles wat je noemt slijm en daarna gelig en beetje roze rood verlies, en dan steken in je lies wat aanvoelt als blauwe plek ..... ja hoor je eisprong, alles wijst erop.

In mijn geval , (in de maand waaruit later bleek dat ik zwanger ben) had ik precies hetzelfde ;) Ik had dat slijm en dat 'gele'ook VOOR mijn eisprong en op de dag van mijn eisprong geen slijm te bekennen ( had ov testen gebruikt vandaar dat ik het precies weet)

Klinkt allemaal goed hoor.

Liefs Sancho

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Hey leuk dat je reageert...

Zelf denk ik ook echt dat het me eisprong was,, ik had gisteravond toch klein bietje slijm en ontzettende krampen... soort ongikrampen
    Dus me eis zal het wel geweest zijn.. Alleen nu zit ik met een vraagje... we hebben gisterochtend geklust... zou ik vandaag dan nog een keer klussen of heeft dat geen zin meer en ik heb ook gehoord dat een rustdag beter is voor de kwaliteit van het zaad... Weet jij toevallig hoe dat zit?

knuffel jollie

9. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    Nou ik heb alles even teruggelezen. Gisterochtend geklust is al goed. Het beste is idd om de dag ivm de zaad kwaliteit. Maar om nog eens extra te klussen kan zeker geen kwaad. Zaad leeft in principe altijd wel 48 uur soms zelfs langer. Als je ei geweest is ben je vaak te laat omdat de zaadcellen ook nog eens 5 uur nodig hebben om op plaats van bestemming te komen.

Ik weet nog op de dag van mijn ei dat het van binnen (op de plaats van mijn eierstok) ook zeer deed tijdens het klussen zeg maar.. had je dat toevallig ook gister?

Ik hoop voor je dat het raak zal zijn deze ronde.

liefs sancho :p

10. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Had inderdaad gister niet zo'n lekker gevoel van binnen, mja heb ik nu weer niet... kan vast ook aan ontpillen liggen!

Had ook zo'n last van ongikrampen.

Liefs jollie

Share This Page