Mijn zoon van 7 maanden is al vanaf dat hij geboren was verkouden hij snurkt ook heel erg net een volwassen vent ook knort hij met alls wat hij doet. nu is het zo dat hij heeeel moeilijk slaapt hierdoor snacht wordt heel veel wakker kan moeilijk ademen.. zelf heb ik het idee dat het misschien zijn neusamandelen zijn iets bij zijn neus iemand hier die dit herkent morgen ga ik met hem naar de dokter want hij is totaal niet zichzelf drinkt ook heel slecht want zuigen aan de fles lukt niet namelijk
Mijn dochtertje nu 10 jaar had dit ook en waren haar neus en keelamandelen deze zijn geknipt (hoe jonger hoe beter hoor maar meestal doen ze het wel boven het jaar) en toen ging het harstikke goed..hij ademt waarschijnlijk niet goed door zijn neusje en daardoor gaat het drinken niet goed.
dat dacht ik zelf ook al helaas is hij ook iets afgevallen want hij moet nog wel een flesje en nu drinkt en slaapt hij gewoon echt niet goed hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel
Weet je wat goed helpt? Zeezout neusspray van de etos! Mijn ventje was ook chronisch verkouden, toen werden zijn neusamandelen eruit gehaald..nog voor hij een jaar was! Zou morgen wel ff naar de huisarts gaan met m hoor! Sterkte...