Hallo Allemaal, Ik ben 38 jaar, getrouwd en moeder van een lieve zoon van 8 jaar. Na een zeer zware bevalling (waar vooral mijn man moeite mee had) hebben wij onze wens voor een 2e altijd uitgesteld. Nu de biologische klok toch echt gaat tikken en onze wens toch wel heel groot is hebben wij besloten om er alsnog voor te gaan. In februari ben ik gestopt met de pil om te ontpillen en had ik gelijk (gelukkig) weer een normaal cyclus van 28 dagen. Vanaf 15 april zijn we er echt voor gegaan. Nu had ik zondag 1 mei 2016 een positieve ovulatie test die de volgende dag negatief was. Is mijn eisprong dan geweest ergens tussen zondag en maandag ? We hebben de vrijdag en zondag wel geklust. Omdat ik me anders dan anders voel en nog een ovulatietest van clear blue had liggen dacht ach laat ik eens voor de gein doen. En tot mijn verbazing kreeg ik een smiley vanmorgen weer gedaan en toen was die weer negatief. Ik vind dit erg raar daarom mijn vraag herkend iemand dat ?
Goh ik heb vooral slechte ervaringen met die van clearblue.. heb zo in 1 cyclus tijd eens 3 smileys gekregen dat het de moment was om te klussen Dat was wel die met dubbele hormoon indicator... Heb je al een ZS test ook geprobeerd? Soms gebeurd het dat een ovulatietest positief geeft omdat die ook kunnen reageren op HCG..
Ik heb vanmorgen eens getest met de predictor early 6 dagen voor nod. Maar die was negatief helaas.. ik hoop dat ik te vroeg heb getest.. maar misschien houd mijn lichaam me gewoon voor de gek ik vind het echt heel vaag allemaal.
Hou je je temperatuur bij? 6 dagen voor NOD is inderdaad nog wel vroeg om te testen! soms is het dan nog niet eens ingenesteld.. Ik zit nu 4-5 dagen voor NOD, temperatuur blijft hoog (maar typisch zakt die rond 11-12 dpo wanneer ik niet zwanger ben), dus ik verwacht morgen al een idee te hebben welke richting het uit gaat Welke ovu van clearblue gebruik je ? Misschien was de eerste eisprong niet gelukt en nu wel ? Dat je lichaam zeg maar een poging 2 deed?
Hoi Jdk, Oh spannend zeg !!! ik duim voor je dat het raak is. Ik zie dat je al behoorlijk wat meegemaakt heb. Het lijkt me heel erg om mee te maken. Ik weet zeker dat het goed gaat komen op een dag. En ik hoop dat die dag snel zal komen. Ik heb een hele regelmatige cyclus tussen de 27 en 29 dagen maar meestal 28 dagen. Dus een late eisprong kan ik mij niet echt voorstellen. Ik heb die dag ook meerdere malen getest en ik ik kreeg de hele dag smiley's. gisteren maar 1x Misschien zit ik wel van alles in mijn hoofd te halen.. en beeld ik mij symptomen in die ik normaal ook heb maar nu meer opvallen.. pff wordt gek van mijzelf. ik heb nu alleen wel erg last van lage rugpijn en af en toe een paar seconden draaierig. Dat heb ik nooit voor mijn nod. Gisteravond in bed bij het omdraaien had ik hele felle steken onderin.