Help me even, wat is dit nou?

Discussion in 'Zwangerschap' started by mappel, Jan 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nou dan weet je waar de rugpijn vandaan kwam, maar inderdaad wijzer ben je nog niet. Nog even genieten van de rust en die dikke buik :)

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ik heb echt al een dikke week precies hetzelfde als wat jij hebt, wordt er zo moe van en ongeduldig ;) want ja ik denk ook steeds jippie nu gaat het doorzetten maar nee :( hier vanavond ook naar de Vk ze heeft vorige week al gevoeld maar wil eigenlijk dat ze het weer doet want ik wil ook gewoon weten waar ik aan toe ben

3. mappel

mappel Niet meer actief

Dat is irritant he!! Je slaapt er enorm slecht van, je lichaam begint moe te worden van al dat werken.. en inderdaad, het kan zo nog even voortduren.

Ik hoop dat ze bij jou ook even wil kijken.
    Was er vorige week al iets te zien dan?

Ik zit nu thuis en het lijkt wel of de buikkrampen meer en meer worden.. maar ik ga me niks meer in mijn hoofd halen.. steeds denk ik 'en nu zal het wel begonnen zijn' en dan weer niks he...
    dus nu negeer ik het gewoon (voor zover dat kan) en zodra ik het echt niet meer trek dan ga ik wel eens even bijhouden hoelang alles duurt.. om gek van te worden!

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ik had dat ook nadat ze gevoeld had of het daardoor extra rommelde, maar mijn tuitje zeg maar was bijna helemaal weg en kon wr bijna in komen dus dat betekend dat ik dan bijna 1cm zou hebben.

5. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,352
    737
    113
    Wat spannend! Ik kreeg pas 'echte' weeën toen mijn vliezen braken. De 2 uur daarvoor had ik regelmatig kramp, te kort (30 sec) om een wee te zijn en niet pijnlijk, meer irritant.
    3 uur later was mijn uk er.
    Als er regelmaat in zit, blijven timen!

Ik heb geen voorweeën gehad, lijkt me knap irritant om dan je hoofd koel te houden.

Je kan als afleiding gaan koken? Een paar goede maaltijden in de vriezer is erg fijn in de kraamweek.

6. dimpel

dimpel Actief lid

Feb 6, 2013
    101
    0
    0
    Sint-Niklaas
    Heey mappel
    We zijn op dezelfde dag uitgerekend zie ik ;) ... Ik herken wel een beetje hetgeen je zegt , alleen bij mij zit het zo.

Vanmorgen opgestaan en echt met het opstaan een zeurende pijn in men onderbuik. Nu gaat dit niet gepaard met harde buiken en is het ook niet in vlagen maar continu. Het is nu ook niet zo dat ik met ondraaglijke pijn zit. Ik voel de "pijn" ook vooral als ik rondwandel (als ik pas begin te wandelen is dit het meest aanwezig) . En moet meer naar wc .. Dat zal het zo wel zijn.
    Heb geen antwoorden voor je gezien ik zelf niet weet wat het bij mij is ...
    Maar in ieder geval, ik hoop dat ons boelekes er rap zullen zijn ;) gezond en wel natuurlijk ;)

7. mappel

mappel Niet meer actief

Klinkt wel aardig hetzelfde!:) Ik hoop het ook hoor!!

8. sharontjh

sharontjh Actief lid

May 11, 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Gisteren net dezelfde symptomen gehad, gaan slapen met een Buikpijn achtig gevoel dat steeds wegging en weer terug kwam. Deze ochtend was dit over nu terug lage rugpijn, af en toe harde buiken maar niet pijnlijk en menstruatiekrampen ook niet echt pijnlijk.
    Ik weet uit mijn vorig onderzoek dat mijn bmh al voor de helft verstreken was en dat ik 3cm opening heb.
    Hier ook het eerste kindje en begrijp heel goed hoe jij je voelt nu.

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hoe is het hier dames?

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Spannend allemaal!

11. mappel

mappel Niet meer actief

Rommelt nog steeds lekker door hoor.. soms denk ik dat het erger wordt, het volgende moment lijkt het weer weg.. maar eens zien wat de nacht brengen zal..

12. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Nou het klinkt in ieder geval positief!

13. mappel

mappel Niet meer actief

En.ik ben weer gewoon de nacht goed doorgekomen. Rommelt nog steeds... zet niet echt door..

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Denk ook dat dit voorweeen zijn .... Anders had allang iets doorgezet.

Maaaaar het kan wel al voor wat ontsluiting zorgen misschien...

15. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ik vrees ook net zoals bij mij dat het die ellendige voorweeen zijn :( hoop echt dat het voor jou spoedig begint, hoop ik hier ook haha

16. sharontjh

sharontjh Actief lid

May 11, 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Hier net hetzelfde, toch wel spannend allemaal :)

17. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

Dec 8, 2011
    465
    0
    16
    Female
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Denk dat het niet heel lang meer duurt. heeft bij mij een week gerommeld en toen in ene de hele dag niks die nacht begon het stilte voor de storm toen bevallen met 39w 4 d zelfde als wat jij nu bent :D Klinkt wel herkenbaar vooral die ontlasting zoveel op en dag. Je lichaam maakt zich dan klaar en schoon voor de bevalling dus begint wel spoedig denk suc6 :D

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    En ik kan niet wachten tot ik zo'n topic kan openen haha :D

19. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

Dec 8, 2011
    465
    0
    16
    Female
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Hahaha ik heb mij zelf nooit druk gemaakt ben heel nuchter en had zoo iets van tja het zal wel ik zie het wel en lichaam regelt dat allemaal zelf en als het zover is geef ik me daar gewoon aan over. :D

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,057
    113

Ik ook niet haha

Share This Page