ik heb dus 3 gerbils in mijn aquarium zitten. En ze zitten er nu ruim 2 maanden in. Het zijn 3 zusjes maar opeens vanavond begonnen ze te vechten. 2 van de 3. En ze zitten nu allebei onder het bloed. Het was eerst nog niet zo erg. maar nu even later gingen ze weer en nu zitten ze nog meer onder het bloed... weet iemand wat ik moet doen? zomaar uit het niets opeens gaan ze vechten...
Misschien even contact opnemen met dierenarts. Als ze zo beizg blijven, misschien uit elkaar halen en apart zetten.
oei dat klingt niet leuk... maarre..wat zijn dat gerbils? Sterkte en ik hoop dat het weer goed komt! miek
maar ik heb geen aparte hokken.. Ik heb alleen een groot aquarium waar ze in zitten.. dan zou ik die deels moeten afzetten...
Sorry hoor Darcy daar kan zei toch niks aan doen dat haar beestjes met elkaar gaan vechten...! Maar goed ff ontopic, ik zou inderdaad hun hok even afscheiden en de dierenarts bellen...! Succes meissie, liefs,misspuma
En ik zou ook naar de da gaan. Vooral als ze onder het bloed zitten. En idd afzetten, anders maken ze elkaar misschien wel af?
Het is niet zo dat ik haar de schuld geef van een vechtpartij, dat kan gebeuren. 't Is alleen dat ik bij de aanschaf van die diertjes Bar's vragen ook las en me nu afvraag of zij wel genoeg informatie had voordat ze hier aan begon. Dit is nl. behoorlijk ellendig en toch ook traumatisch om mee te maken. @Bar: kijk eens of je tijdelijk schotjes in de bak kan plaatsen.
Dat snap ik darcy dat je haar de schuld daar niet van geeft...maar je kan nooit ergens genoeg informatie over hebben... liefs, misspuma
Hey Misspuma, kijk dan even bij het eerdere topic van Bar over gerbils. Dan snap je mijn reactie ook. En met mij vele anderen... helaas... Groetjes, Darce
darcy, als je niet verder op mijn topic reageert, bemoei je er dan aub niet mee. hier heb ik niks aan. en trouwens... ik weet genoeg over gerbils. en er bestaat altijd nog zoiets als internet.. alsof jij overal alles van weet
bah waarom zitten er nou altijd een paar van z*ikerds tussen! we (bar en haar vriend) vragen hier gewoon even om hulp omdat bar zei dat hier veel mensen met kennis zitten en omdat er altijd snel gereageert word. krijg je gelijk commetaar over dat we in het verleden misschien eens een verkeerde keus gemaakt hebben met dieren. Wat overigens allemaal mijn fout was wegens allergie en dergelijke. Beetje jammer. We zitten nu gewoon met een probleem en de 2 diertjes zitten helemaal onder het bloed dus commetaar hebben we niks aan en als je dat hebt doe het dan via een pb! Er zijn hier trouwens ook discussies geweest over dat ons aquarium te klein zou zijn toen we begonnen met de diertjes. Het schijnt nu dat de bak juist te GROOT is en dat ze daarom zouden kunnen gaan vechten. maar dat hoeft niet. We bekijken ook vaak het gerbilforum en hebben daar eerst alle info opgevraagd voor be begonnen + dat ik en mn ouders 17 jaar een dierenwinkel hebben gehad waar ik en bar ook 2 jaar hebben gewerkt. dus omdat we hier geen ervaring mee hebben vroegen we het hier. Bedankt voor de mensen die wel een goede tip gegeven hebben en we gaan proberen om ze nu gelijk appart te zetten. Patrick