Buikkrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hartogje, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik heb een vraagje en vraag eigenlijk ook een beetje om raad.

Ik heb al een tijd last van mijn borsten en ben heel erg moe.
    Nu ben ik netjes aan de pil, alleen hij is toen wel veranderd(goedkoper?)
    Sinds twee weken heb ik plopjes in mijn buik, als ik 's avonds in mijn bed lig en ik leg mijn hand op mijn onderbuik dan voel ik zelfs bewegingen in mijn buik(misschien mijn darmen). Soms voel ik zelfs een bobbel ergens zitten.

Ik heb wel net een menstruatie gehad, maar dat komt door de pil die regelt dat natuurlijk. De menstruatie is nu over alleen heb ik nu buikkrampen, voor mij gevoel mijn baarmoeder. Het zijn krampen die komen en gaan. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij vertellen wat je denkt dat er aan de hand is.

Alvast bedankt :)

2. me83

me83 Niet meer actief

ik heb zelf geen ervaring met overstappen naar een andere pil dus daarmee kan ik je niet helpen.. maar als je het idee heb dat je zwanger bent kun je natuurlijk een testje halen(de 2 voor 5 euro van kruidvat zijn wel goed en goedkoop)en die even doen zodat je wat meer zekerheid hebt.. al kan ik wel zeggen dat als hormonen veranderen(vermeederen/verminderen) dat je daar behoorlijk last van kan hebben..

je kan ook altijd bij je huisarts informeren of dit bijwerkingen zijn van je nieuwe pil.. hij weet natuurlijk je medische geschiedenis ed. dus die kan je vast wat antwoorden geven..

iig succes!!

3. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Dankjewel voor je advies!

Ik heb voor en tijdens mijn menstruatie een test gedaan die waren negatief, maar de tekenen worden wel allemaal erger.

Dat ik die andere pil kreeg is 4-5 maanden geld, dus zat ook zelf te twijfelen of dat het wel was.

4. me83

me83 Niet meer actief

zou dan toch even langs de huisarts gaan.. denk niet dat je zwanger bent als je ongi was geweest en ook nog eens negatief hebt getest..

miss rare vraag of advies maar laat eens bloed prikken voor soa's? weet niet of je al eens getest bent of niet maar sommige kunnen buikpijn veroorzaken.en je merkt haast niet dat je wel wat hebt, als dit het niet kan zijn miss verstoppingen? is je ontlasting verandert of vermindert?

zijn er dingen pas verandert? verhuisd,stress,eetlust,variatie in eten noem maar op.. miss vind je hier iets?

5. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Ik ga denk ik volgende week dan langs de huisarts.
    Verder is er weinig verandert de ene keer weinig eetlust en de andere keer veel vooral zoete dingen en normaal ben ik er een die van hartig houd.

Die pijn in borsten, dacht eerst dat het van de ongi was maar die is geweest en ik heb er nog steeds last van.

Wat kan een lichaam tot raar in elkaar zitten af en toe.

Soa's? Zou dat kunnen? Als je een vaste partner hebt toch niet?

6. me83

me83 Niet meer actief

ik heb geen idee..weet zelf natuurlijk niks van jullie seksuele leven ahahhah..
    al lopen sommigen er jaren mee rond..

maar als je eetlust anders is zou ik me vooral daar op concentreren. waarschijnlijk ligt het hier aan dat er iets anders is..

idd even je ha contacten erover, weet je gelijk meer van iemand die er verstand van hebt,,

succes!

7. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    goed dat je even langs de huisarts gaat, wij kunnen het helaas vanaf het forum niet voor je verklaren.
    Kan natuurlijk prima dat je hormonen wat anders zijn door de andere pil, of idd je darmen.
    Soa kan je al jaren hebben, hoef je soms niet eens te merken in het begin en kan geen kwaad om je daar even op te laten testen.
    Al geven niet veel soaps echte buikklachten, deze bemerk je toch eerder aan andere afscheiding, jeuk etc

8. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Nou het wordt steeds vreemder.

Ik heb een beetje last van maagzuur en sinds gisteravond heb ik een heel klein beetje bloedverlies. Gisteravond vloeide ik een beetje en begin van de middag een klein beetje. Het was lichtroze... Het zijn kleine beetjes en ik heb best wel last van krampen onder in mijn buik.

Morgen ga ik de huisarts weer bellen, want voor mijn gevoel ben ik hartstikke zwanger. Alleen ik weet niet of ik nu al weer een test kan doen, want als het bloedverlies is van de innesteling.

Zouden jullie misschien jullie mening willen geven?

9. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik hoop dat je ha je meer kan vertellen. Bij mij hebben ze mijn pil na de bevalling van mijn zoon 3 jaar geleden ook veranderd, dat is idd goedkoper. En dat heb ik geweten, hoofdpijn, nekpijn, last van mijn ogen, dood en doodmoe zijn, erg chagrijnig zijn. Ik wist niet wat me overkwam en wat het was, ik heb zelfs een bril aangeschaft zodat die mijn ogen eventueel wat meer rust konden geven, 400 euro door de plee gespoeld, want ja als je dan aan de bril moet, wil je er ook een die mooi staat en ook de komende jaren nog een beetje menselijk is. Uiteindelijk kwam ik er per toeval achter dat het wel eens aan mijn pil kon liggen, ik ben gelijk naar de huisarts gegaan met mijn verhaal en hij was ook absoluut not amused dat de apotheken dit zomaar doen. Ik krijg nu een recept waar nadrukkelijk op staat welke pil ik moet krijgen en dat het die ook gewoon moet zijn. Ze hebben het nog een keer geprobeerd en ik had gelijk weer die klachten, dus gelijk weer mijn oude aangevraagd, ik ga nu ook de apotheek niet meer uit zonder mijn oude vertrouwde Micrgynon 30.

Alhoewel, de komende tijd zal ik hem niet meer halen, aangezien we aan de slag zijn om een 2e te kweken.

Dus ik hoop dat je morgen uitsluitsel krijgt, succes!!

10. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Nou heb de ha gebeld en die zei: nog een keer een test doen en als die negatief is, dan kan ik weer bellen.

Mijn borsten zijn zwaarder/steviger geworden en mijn tepels zijn donkerder.

Nou dan moet er nu toch wel een positieve uitslag uitkomen en anders wee t ik het ook niet meer.

11. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ben benieuwd naar je testje!
    Succes!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey meid!

En weet je al meer?
    Ben erg benieuwd wat er uit de test komt!

Als je test negatief is zou ik eens vragen aan de HA of je niet een echo mag laten maken omdat de symptomen zo duidelijk aanwezig zijn. Een schijnzwangerschap komt nauwelijks voor, dus denk ook niet dat dat het is.

Wat kan een lichaam toch raar in elkaar zitten he!

Dikke knuf!

13. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Nou vandaag weer een test gedaan en die was negatief!

Als je symptomen hebt dan zijn de hormonen ook aanwezig, neem ik aan.

Morgen ga ik weer de huisarts bellen, want nu wil ik weten wat er aan de hand is!

Ik word een beetje gek hier.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Snap heel goed dat je er gek van wordt meis!

Het is ook niet leuk als je lichaam je zo in de maling neemt! Zou morgen echt vragen aan de HA voor een echo! Misschien is daar iets op te zien!

Dikke knuff

15. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    De ha gebeld en ik kan pas donderdag terecht zucht.

Nou weet ik dat er op dinsdag bij de verloskundigepraktijk een echo middag is. Maar weet niet hoe dat zit of ze iemand tussendoor laten?

16. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Sorry maar moet het even kwijt.

Ik heb last van vlagen misselijkheid en voel me vreemd en mijn borsten doen steeds meer zeer.

Ik hoop dat we er snel te weten komen wat er nou aan de hand is.

Wat vinden jullie zal ik morgen voor de zekerheid nog een test doen met ochtendurine of het van de ha afwachten?

17. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik zou er persoonlijk nog een test tegenaan gooien en ook naar de HA gaan, die afspraak staat toch al. Maar ja, ik ben, samen met vele dames hier, een addict als het om testjes gaat haha.

Succes!!!

18. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Nou ik heb er nog een test tegenaan gegooid vanmorgen!

Er kwam na 4 minuten een heel licht streepje.

Eindelijk een streepje, morgen naar de ha en ik ga gewoon eisen dat ze een echo doen en bloed prikken, want heb al heel wat weken het gevoel dat ik zwanger ben en heb nu totaal geen idee hoeveel weken of wat dan ook. Want ik ben door de pil heen dan zwanger geraakt. Iemand hier ervaring mee?

Het is zo raar gelopen, dat ik eigen nergens op durf te hopen. Misschien klinkt dit raar voor sommige, maar mijn gevoel zegt het. Ik heb namelijk al een keer een miskraam gehad.

Maar als alles goed is dan zijn wij dolgelukkig!!!

Deel Deze Pagina