Vorige week maandag een miskraam gehad met 6 weken en 2 dagen. Dinsdag nog in het ziekenhuis een echo gehad ivm pijn. Er was niks meer te zien. Hcg was toen 220. Bloedverlies niet heel veel gehad en zaterdag en zondag gestopt. Vandaag nog bloed geprikt en hcg was gestegen naar 343. Wat moet ik hiervan denken? Bbz, baarmoeder niet schoon of toch nog zwanger (was het misschien een tweeling?)
Wat rot voor je, Lien. Op basis van je verhaal ben ik bang dat je lichaam denkt dat je nog zwanger bent, dus dat je nog niet schoon bent. Als het toch een echte zs of een bbz zou zijn, dan zou je HCG veel meer gestegen moeten zijn.. Veel sterkte en succes!
Bij mij is er na me echo direct bloed geprikt om te kijken of het gedaald was of niet, bij mij was het 6 dagen na de miskraam al bijna helemaal weg. Ze wilden bloed prikken ivm eventuele bbz. Hierdoor hcg gelijk moeten blijven of stijgen na een miskraam dus ik weet ook niet zeker hoeveel het dan zou kunnen stijgen. Veel sterkte en succes in ieder geval!
Dat laatste is niet waar!! Ik heb 2x een bbz gehad. Dacht een miskraam te hebben, baarmoeder schoon maar hcg bleef stijgen maar langzaam. Wat zegt je gyn??
Ik moet vanmorgen even de poli kliniek bellen dat ik deze week nog gezien word. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap, baarmoeder nog niet schoon of toch nog zwanger?? Dat is wat ze zei...
Echo weer gehad en alles zag er volkomen normaal uit. De gynaecoloog vond het onverklaarbaar. Enige is dat er in de buik nog een kindje heeft gezeten en dat het lichaam dit zelf opgeruimd heeft. Maar ze wist het gewoon weg niet. Maandag weer bloedprikken...
Dat is wat mijn gyn destijds zei. Bij mij steeg het wel snel. Bij mijn MA steeg het langzaam, toen had ik ook al wat bloed verloren.
In haar onderschrift zie ik dat ze toch een bbz had, is geopereerd op 2 nov. Sterkte ts! Hoop dat je snel opknapt en spoedig weer zwanger raakt.
Wat lief dat jullie reageren. Ik ben idd vorige week geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap 😢 Mijn gevoel zat toch goed. Zondags met enorme pijn gelopen en uit de echo bleek bloed in m'n buik en eierstok vergroot. Maandag ok en idd een bbz. Nu thuis herstellen en dealen dat ik nooit meer op de natuurlijke manier zwanger kan worden 😢