fijn dat ze zo goed reageerden! nu lekker genieten van je zwangerschap en je van niemand meer wat aantrekken hoor.
Gelukkig maar dat ze zo reageerden. Ik heb het ook gehad hoor maar dan met mijn moeder van mijn vader wist ik het al dat hij super blij zou zijn en dt was hij ook. Ik was zo superzenuwachtig toen ik het haar ging vertellen maar gelukkig was ze zo blij dat ze begon te huilen en de volgende dag stond ze voor de deur met kleertjes zo lief Geniet maar van de zwangerschap nu kan het echt
Behappy, Ik ben zo blij dat het goed is gegaan. Aan de ene kant heb je helemaal gelijk als je zegt dat het jouw keuze is en dat jij er blij mee moet zijn, maar het voelt zoveel fijner als je ouders er ook blij mee zijn en erachter staan. Zelf was ik de 2e keer ook erg zenuwachtig. Ik was bang dat ze het te snel vonden. Maar ik heb me ook erg vergist en iedereen was zo blij. Goed gevoel is dat. Nu kan je lekker met volle teugen genieten. Heel veel plezier!!!
ja ik had me ook vergist ze waren super blij ! en heb mijn 2 oudere zussen daarna gebeld endie waren ook helemaal happy! zn opluchting nu kijken of met de kleine nog alles goed is over 3 weken maar ik heb er een goed gevoel over! dat helpt ook wel mee denk ik toch ?! jullie ook lekker genieten en sommige van jullie de laatste loodjes leggenhaha