Hoe blij we waren dat het van de 1ste iui gelukt was hoe intens verdrietig we zijn toen we bij de eerste echo op 8w3 te horen kregen dat het hartje van ons vruchtje op 7w5 gestopt met kloppen was.. Ik heb een beetje nood aan positieve verhalen, zijn hier mensen die na een miskraam rap terug zwanger waren? ⭐⭐
ach het spijt me voor jullie. heel veel sterkte gewenst. en ja er zijn echt positieve verhalen van mensen die vlot zwanger waren na een miskraam. ik was zelf zwanger na 10 rondes. toen ging het mis rond de 5 weken. ik dacht dat ik weer zo lang zou moeten wachten maar direct erna was het weer raak.
Ah wat verschrikkelijk, heel veel sterkte! Ik ken verschillende vrouwen die snel zwanger waren na een miskraam, waaronder mijn moeder. Mijn moeder was na haar miskraam (met ongv 8 weken) meteen weer zwanger van mijn broertje. Geen menstruatie er dus tussen. Ik heb een MA gehad op 8 maart, was 27 dagen daarna ook weer ongesteld dus was erg blij dat m'n lichaam zo goed is hersteld. Wel weer bezig met het zwanger worden, hoop dat deze ronde raak mag zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en dat jullie snel een kindje mogen verwachten!
Jij ook nog sterkte met je miskraam! Stelt me toch al een beetje gerust dat het ook terug snel kan gaan Hopelijk is het bij jou deze ronde terug raak en is het een plakkertje!
Die nieuws wil je niet graag horen. Sterkte Ik ben zelf na m'n 1e miskraam na ronde 8 weer zwanger geraakt. En wacht nu m'n menstruatie af na m'n 2e miskraam
Dankjewel, Het valt nog mee in vergeleken met wat ik zie in de banner bij anderen. Het is niet leuk om het mee te maken. Hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het allemaal goed zit
Wij waren ook eindelijk zwanger na iui1. Dat werd helaas een miskraam bij 10 weken. Daarna is het weer gelukt bij Iui nr 4. Ik kan het soms nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben. Heel veel sterkte en hoop dat je snel weer doorkan met de behandeling.
Dankje en dikke proficiat met je zwangerschap! Dinsdag moet ik op controle om te kijken of alles weg is en daarna 4 weken aan de pil en dan kan ik terugstarten