help me kiezen: dierentuinen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door meintje, 5 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik twijfel of we de Zoo van Antwerpen of de dierentuin in Planckendael gaan bezoeken. Wij kennen allebei de parken niet, maar er zijn vast mensen hier met een mening over de verschillende dierentuinen die mij kunnen helpen kiezen.
    We willen met 4 gaan, 2 volwassenen en 2 kinderen.

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    De zoo is momenteel volledig in renovatie. Heel mooi, eeuwenoud, maar je bent er wel op een halve dag rond nu. En er zijn nog steeds wel wat plekken waar de dieren vrij klein zitten, die moeten nog aangepakt worden.

Planckendael is geweldig. Wij hebben een abonnement en komen er heel vaak. Je bent er makkelijk een hele dag zoet met wandelen en spelen. Overal op de wandeling zijn speelplekken voorzien voor kinderen. Momenteel zijn er drie babyleeuwtjes, een kleine olifant en een babyneushoorn. Je kan er ook tussen de pinguïns wandelen, lori's voederen en tussen de aapjes wandelen. Superleuk voor kinderen. En voor volwassenen ook :)

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wij zijn vorig weekend in Planckendael geweest. Wat een verrassing! Echt een mooie dierentuin. Prachtig onderhouden, veel speeltuintjes, veel groen. Echt een aanrader. De Zoo ken ik niet.

4. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Wij vonden ze allebei tegenvallen. Ik zou zelf voor Gaia Zoo gaan.

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Planckendael.

Pairi Daiza is ook een aanrader, iets verder uit de buurt wellicht maar ook zeker de moeite.

6. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Pairi Daiza is inderdaad een aanrader!

Deel Deze Pagina