Help me please jeuk bij me dochter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Essie28, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby14

baby14 Actief lid

3 nov 2013
    172
    0
    0
    Mijn neefje van 4 zat ook onder de rode bultjes en wist ook niet waar hij het zoeken moest van de jeuk vooral 's nachts. Mijn zus zei dat hij zich in zijn slaap nog helemaal open krabde. Had als baby ook al deze plekjes maar werd toen gedacht aan eczeem. Ook alles geprobeerd en gesmeerd. Nu is hij onlangs getest op allergieën en bleek dat hij huisstofmijt allergie heeft. Huis en beddengoed is nu aangepast en het gaat een stuk beter. Volgens mij kun je pas vanaf 4 jaar een bloedtest doen op allergieën maar misschien iets om bij de huisarts aan te kaarten

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Even een korte vraag: heeft je dochter een krabpak van padycare oid?

3. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Als voedende basiscreme om veel te smeren: Lipikar baume van la roche posay. Alleen verkrijgbaar bij apotheken

Sterkte!

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik heb drie kids met erge gradaties in eczeem. Onze dochter is er nu zo goed als vanaf. Bij alle drie is her eczeem gerelateerd aan een voedselallergie, maar ook bij slechte weerstand en bijvoorbeeld slechte omstandigheden(zwemmen, kou) komt het heftig terug.

Onze dochter kreeg er in het begin ook infecties bij in het eczeem. Zij kreeg toen een gecombineerde zalf, hormoonzalf met daarin een bacteriedodende zalf Fusidin.
    Hielp als een tierelier. Hormoonzalf puur hielp voor geen meter.....

Vraag het eens aan je arts, het is nl alleen op recept verkrijgbaar.

Heftig voor jullie dit, sterkte!

Deel Deze Pagina