help me please..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nena, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena

Nena Lid

3 mei 2007
    18
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben 5.3 weken zwanger athans.. ik heb gisteren ruzie gehad met mijn man en heb me behoorlijk gestrest een paar uur later in avond kreeg ik hele erge buikpijn. toen ik naar het toilet ging kreeg ik bloed. Helder rood gelijk niet heel veel maar wel een bloedstolsel ik heb gekeken of dat een vruchje was maar het was alleen maar opgehoopte bloed. heb ik een miskraam gehad?
    Heb nog steeds buikpijn maar geen bloed meer..

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Jeetje, ik wou dat ik je antwoord kon geven, maar hier op het forum is ook een onderwerp miskraam daar kun je alles vragen op dat gebied misschien heb je daar iets aan...

3. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Nena voor de zekerheid misschien naar de arts om te kijken of het zo is.
    Dan weet je het zeker
    Duim voor je dat het goed zit

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Meid sterkte maar ik zou vandaag maar even langs de huisarts gaan al is het maar voor jezelf gerust te stellen !
    Veel sterkte xxx

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet je wel zeker dat je zwanger bent? rond 7 juni (vanaf dag 21) had je een dag of 5 rood later bruinig bloedverlies wanneer heb je dan positief getest? ben je al lang gestopt met de pil of nog maar net? je cyclus kan zeker in het begin heel erg verschillen en soms heb je wel een bevrucht eitje waardoor je (licht) positief test, maar waarna je toch "gewoon" ongesteld wordt..

succes

6. Nena

Nena Lid

3 mei 2007
    18
    0
    0
    Hallo,

Ja ik heb idd op mijn 21ste dag bloeding gehad 5 dagen lang maar heel weinig. Dacht mss een mss MK. mijn eerste nod was (28dagen cycles) 2 juni en ik heb me 2 dagen later pas getest dus ik was al 4 dagen overtijd..
    en het gaf aan dat ik zwanger ben.
    Maar de 12 juni had ik enorm buikpijn en toen had ik helderrood bloed en 1 grote prop bloed..

Deel Deze Pagina