Jeetje meis, wat een gedoe allemaal zeg.. Ik kan alleen maar zeggen, denk aan je kindje en jezelf, probeer eerst aan jezelf te werken, waar komt het wantrouwen vandaan, en wat kan je er aan doen? Als ik het zo lees begrijp ik je wantrouwen zeker wel, maar zoals je zelf al aangaf, zat er voordat je je vriend kende ook al eea scheef.. Probeer aan jezelf te werken en een goede toekomst voor jezelf en je kindje op te bouwen, laat dat op de 1e plaats komen.. en mijn opa zei altijd hoe donker t ook wordt het is altijd weer licht geworden, ofwel ook al gaat je relatie uit en zie je het somber er is altijd licht aan het einde van de tunnel! Succes.
Heey meis, ik sluit me helemaal aan bij de meiden hierboven. Denk eerst aan jezelf en aan je kindje, en steek eerst energie in je kind en in jezelf, en daarna komt je vriend wel weer! Veel succes meid. (p.s. als ik in jouw schoenen had gestaan had ik nog wel uitleg willen hebben over dat smsje en was ik naar die betreffende "vriendin" gegaan...)
hey niet lullig bedoeld ofzo hoor maar hier zeg je dat je vriend niet de vader is van je zoontje, en dat je 17 bent, en bij je eerdere berichten in mei zeg je dat je 18 bent en dat je nog steeds samen bent met de papa van je kindje? vind het dan een beetje vaag worden:S zie hieronder: lievemama18 Antwoorden: 21 Bekeken: 1427 Forum: Tienermoeders Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 11:37 pm Onderwerp: de papa ben nog steeds samen met de papa van mijn kindje en hoop dat dit ook nog heel lang zo blijf, t gaat zo goed dat we graag 2de willen Onderwerp: reactie van de papa lievemama18 Antwoorden: 17 Bekeken: 1817 Forum: Tienermoeders Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 11:35 pm Onderwerp: reactie van de papa mijn vriend schrok wel (net als ik) maar was er toch wel blij mee, en nu is hij ontzettend trots op zijn zoon Onderwerp: leeftijd van de papa lievemama18 Antwoorden: 65 Bekeken: 4072 Forum: Tienermoeders Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 11:33 pm Onderwerp: leeftijd van de papa mijn vriend was 16 en is nu 19
Vertrouwen betekent voor mij eerlijk zijn en op elkaar aankunnen. Sterkte ermee en denk vooral om jezelf en je kind.
misschien moeten we hier niet al te achterdochtig worden en er gewoon (zonder te checken bij eerdere berichten) ervan uitgaan dat iemand de waarheid spreekt? (ook niet lullig bedoeld)
ik ook niet hoor, maar ik denk niet dat we al moeten suggereren dat iemand liegt....niet eerder oordelen dan dat je iets zeker weet!
@sab85 je hebt gelijk het is wel apart dat ze hier zegt dat hij niet de vader is en dan daar zegt van wel! dan vraag ik me altijd af wat er nog meer gelogen is? misschien ben ik wel achterdochtig hoor!
misschien zei ze dat uit schaamte? laten zien hoe positief alles is, terwijl het eigenlijk niet zo best is?! Je weet wel, dingen verbloemen... maar goed, als ik niet in me vriend zijn telefoon mag kijken of ze smsjes mag lezen (ongeacht of ik het doe of niet) gaat er bij mij al een belletje rinkelen. hij mag ook mijn smsjes, msnberichten, hyvesberichten etc lezen! Ik doe het nooit, maar het feit dat het mag zegt voor mij al voldoende
ja ik zeg niet dat ze alles bij elkaar liegt ofzo ik vroeg me gewoon af hoe het zit want als ik eerst leest dat ze nog samen zijn en daarna lees dat ze al jaren uit elkaar zijn dan snap ik het niet meer en dacht misschien kan ze het uitleggen?
Je hebt zoiets als een biologische vader en een papa, he?... Ze is al bij hem sinds haar kindje 5maanden is, dus ik denk dat ze dat bedoeld... Ik heb ook een collega wiers kindje niet van hem is, maar die jongen zegt wel papa tegen hem en hij zegt heel duidelijk mijn zoon met heel veel trots in zijn stem...
Zoiets dacht ik dus ook.......maar misschien moeten we weer even terug naar hetgeen dit topic over gaat....en niet af gaan dwalen. Daar heeft onze topicstartser zo weinig aan....