Hier nog een met lichte streep.. ik ben twee dagen voor nod, en dit is mijn 3e test.. ze worden steeds duidelijker.. wat denken julie?
was hij meteen zo? want hij ziet er in gedroogd uit. maar zie dus wel een wteede streep!liefs snippie
ik heb in mijn album een foto geplaatst van een test 4 dagen voor mijn nod. de streep is megalicht en loopt niet helemaal door naar onderen waardoor ik echt niet wist wat ik ermee aan moest. het lijkt meer op een indrooglijntje maar wel zwanger!
jep... geen ochtenurine.. maar donderdag doe ik het weer..9 testverslaafd) ik kan het niet geloven...so luck me!
Phoee zo heb ik het indd ook, alleen bij jou zijn ze wel goed te zien op de foto... ik durf niks te zeggen maar.. zo te zien ben jij michien wel echt zwanger
tasjaaa, vraagje.. je bent wel aantal dagen geleden ongi geweest? omdat je nog voor je eisprong zit? of ben je al tijd overtijd? tis me niet helemaal duidelijk edit: al gelezen zijn jouw testen dan nu net zo duidelijk als die andere? misschien moet je even langs HA dan om bloed te prikken.. dan kunnen ze aan het HCG zien of je zwanger bent.
er is niets te zien zelf niet in het negatief ervan en als het echt een streepje hcg is dan licht dat op in't negatief.
Ik zie wel een klein streepje, zo had ik er zelf ook een. Van sensitest, weet ook niet wat ik ermee aan moet. Hoe moet je trouwens een foto in het negatief zien?
Jouw streep is niet echt heel licht hoor, ik zag m zelfs toen ik de foto nog niet had vergroot! Voorzichtige gefeliciteerd