Week lang roze en donkerbruine afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by mams20, Mar 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mams20

mams20 Lid

Feb 29, 2012
    20
    0
    0
    Almelo
    Hoihoi,
    Ik kom weer met een verhaal dat veel mensen tegenkomen enik weet ook dat t dus nog alle kanten op , maar wil t toch graag ff met jullie delen.

Vandaag zou ik dus ongesteld moeten worden, tot nu toe nog niet gebeurt, maar dat kan nog al hoop ik natuurlijk van niet.
    Wel heb ik sinds maandag roze en donkerbruin verlies!
    T is elke keer maar een klein beetje.. Kan dit nu nog van de innesteling zijn? Of kan t ook wat anders zijn.
    Ik durf nog niet zo goed te testen, want ben bang dat hij dan negatief is, maar aan de andere kant kan ik ook niet meer wachten tot k mag testen.

Wat vinden julie? Testen of nog even wachten? Ik test dan met de kruidvat 2 voor 5

2. piepoe

piepoe Actief lid

Dec 16, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    he mams 20, het zou natuurlijk heel goed kunnen dat het met innesteling te maken heeft, omdat je ongi niet echt door zet. Dit weet je niet zeker natuurlijk maar de enige manier om erachter te komen is een test te doen. Het is vandaag je NOD, dus waarom niet testen? Afwachten is ook slopend lijkt mij.
    succes en hoop posi test voor je!!! Ga voor je duimen.
    xxx

3. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Inderdaad, doe een test. Onzekerheid is ook niks!

4. mams20

mams20 Lid

Feb 29, 2012
    20
    0
    0
    Almelo
    Nou heb voor de zekerheid maar ff een kv 2 voor 5 test gedaan en kreeg alleen maar een controle streepje dus wou em al weggooien na een minuutje.. Toen ging de bel en daarna liep k terug naar de test en ja hoor een heel dun streepje! Dus ik ga morgen nog een keer testen met ochtendurine!
    Thnx dames dat jullie me een test hebben laten doen haha! K kan t nog bijna niet geloven aangezien k me niet zwanger voel en dit nog masr de eerste ronde is! Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me echt zwanger en had k niet eens een test nodig!

5. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Geen kv test weggooien hoor na een minuut.....die heeft een inwerktijd van 5 min.
    Dus binnen die 5 min moet er een streepje staan.
    Spannend hoor!!

6. piepoe

piepoe Actief lid

Dec 16, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus toch!!! voorzichtig gefeliciteerd alvast!
    xxx

7. mams20

mams20 Lid

Feb 29, 2012
    20
    0
    0
    Almelo
    Dankje!!

Ik weet dat ik eigenlijk niet meer mag kijken nu, maar het streepje word steeds duidelijker en dikker! Begin er nu steeds meer vertrouwen in te krijgen dat hij morgen ook weer positief is! ik heb alleen nog elke keer het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
    bij mijn dochter kwam k er pas na 7 weken achter dat k zwanger was..
    en was k erg moe, gevoellige borsten, stemmingswisselingen en constante honger!

Nu geen van de kwaaltjes behalve afscheiding..
    Ik heb in 2010 wel een borstverkleining gehad.. misschien is dat de reden dat ik geen last van mijn borsten heb.

8. mams20

mams20 Lid

Feb 29, 2012
    20
    0
    0
    Almelo
    Ik heb vanmorgen nog een keer getest met ochtendurine en ja hoor na een minuut of 3 kreeg ik een duidelijk streepje! XD

9. KlGekko

KlGekko Actief lid

Jul 24, 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Gefeliciteerd!!
    op 8 mrt had ik mijn eisprong, en afgelopen donderdag avond had ik ineens lichtbruine afscheiding.
    Gisteren nauwelijks, en zojuist weer.
    Ik hoop zo dat het raak is.

10. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @mams20 gefeliciteerd!

11. mams20

mams20 Lid

Feb 29, 2012
    20
    0
    0
    Almelo
    Thnx dames!
    Klgekko ik zal voor je duimen!

12. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Een goede zwangerschap gewenst!

Share This Page