Meis, serieus. Iets doen omdat je vriend anders boos wordt? Waar is jouw mening in dit verhaal? Als jij niet wilde had je het niet moeten doen. Punt. Als hij daar boos om wil worden zegt meer over hem dan over jou hoor! Als jij een morning after pil had gewild, had je dat moeten doen! Je weet toch dondersgoed dat je zwanger kan worden van onbeschermde seks? Sowieso: dat hij daar boos om wordt.... ik had hem echt regelrecht de deur uit getrapt! Zeiken om seks op een manier die jij niet wil.... en dat is volwassen? Maargoed. Jij bent ook niet onschuldig in dit verhaal. Je hebt hem toegelaten en daar zitten consequenties aan vast. Je praat heel makkelijk over abortus, vreselijk! Sorry als ik wat ongenuanceerd overkom, maar zulke domme dingen raken mij (en vele anderen met mij) enorm. Zo van: oh nee ik ben zwanger! Nou dan hoppa een abortus. Ooit eens nagedacht over het feit dat er een klein wonder in je buik groeit? Maar okee. Meid, vertel je vriend wat gaande is en praat met elkaar. Als hij boos wordt, lekker boos laten worden en niet meteen zijn zin doen. Zijn wil is geen wet. Jouw mening en gevoel tellen hierin ook! En natuurlijk is het eng en spannend, maar meteen grijpen naar een abortus is wel heel radicaal. Vooral in jouw situatie. Je hebt werk en een woning. Je bent geen 16 meer. Kom op. Jezus. Hij klinkt als een rotverwende vent.
Nou, dat lijkt me als dit al echt js het aller slechtste scenario. Papa Is een dwingeland, mama spoort niet
Ja meestal wel Omdat hij anders boos wordt Sorry ik wil niet iemand kwetsen Omdat hij boos wordt Ja wel maar die durf ik niet snel te geven
Oh je bent gewoon een troll. Zeg dat dan even. Maakt het wat makkelijker voor mensen om er geen energie in te steken.
I know... Maar ts luistert toch niet naar ons. Zij luistert alleen naar haar baasje... uuuh vriend Dus maakt niks uit wat we zeggen toch
Wat is nu precies het probleem of je vraag? Hij wil seks zonder condoom en hij wil nu geen abortus en jij doet alles wat hij wil. Ik snap het punt dus niet zo
Sorry ik wil niet iemand kwetsen. Ik durf hem niet de deur uit te doen en ik weet niet hoe boos hij wordt als ik abortus wil doen. Ik weet dat het ook een wonder is maar ik ben niet geschikt er voor en wil niet dat kind in slechte situatie komt
Omg hij zou maar boos worden.... dus? Je hebt jezelf in deze situatie gewerkt meid, ik hoop van harte dat je jezelf eens bij elkaar kan rapen voor je kindje. Je bent verdorie 26, geen 16! Een volwassen vrouw.
Meid, bel maandag meteen naar het nummer van het algemeen maatschappelijk werk of de thuiscoaches van de gemeente. Ga praten met een professional die jou kan ondersteunen en helpen om beter voor jezelf op te komen.
Je was er zelf bij toen hij zonder condoom seks met je had, waarom heb je hem toen niet gewezen op het feit dat je dit niet wilde? Weet je wie jij straks kwetst? Het kindje. Een baby die niet gewenst is en altijd een boze papa zal hebben als hij niet zal doen wat zijn papa zegt. Nee dat is leuk.
1 jullie waren er zelf bij 2 dit kindje kan er niks aan doen en heeft hier niet voor gekozen 3 ga bij je vriend weg want dit is echt niet gezond 4 zoek hulp 5 6 7 ......