Help me wat moet ik doen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danish92, 28 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maliro

maliro Niet meer actief

Je klinkt als een puber van 16. Volledig dansen naar zijn pijpen. Als hij het kind wil houden is dat prima toch, jij doet immers alles wat hij zegt?
    Overigens heb ik medelijden met het kindje. Als je verhaal tenminste echt is

2. Danish92

Danish92 Lid

28 jul 2018
    12
    1
    3
    Vrouw
    Ik vind het eng als hij boos wordt omdat hij heel erg boos kan zijn.

Dat zal ik doen kan dat ook anoniem? Zonder dat vriend het weet

Ik heb het gezegd maar hij zei dat hij op tijd zou stoppen

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Zeker kan je jezelf aanmelden zonder dat hij het weet. Zij hebben geheimhoudingsplicht.

4. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Lees nou eens wat je zelf schrijft. Ff serieus. 26! Geen 16! Zolang hij geen weerstand krijgt, leert hij er niet mee dealen. Nogmaals, hij klinkt als een schijtverwend rotjong.

baby90 vindt dit leuk.
  5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dan heb jij toch je goed recht om boos te zijn op hem? Hij moet nu bang worden van jou!

Serieus, we leven niet meer in het stenen tijdperk. Kom onder je steen vandaan en zeg hem dat je hier niet op zit te wachten en dat je er absoluut niet van gediend bent dat hij toch zijn kwakkie in je hebt gespoten.

Kom op zeg.

Hoe oud ben je?

babyhope vindt dit leuk.
  6. Danish92

Danish92 Lid

28 jul 2018
    12
    1
    3
    Vrouw
    Okee dankjewel dat voelt wel veilig

Ik kan hem geen weerstand geven dan lacht hij me uit

Ik probeer dat maar het lukt me niet ik ben 26

7. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    Nee, dat zeg ik ook niet maar;

-omdat hij boos wordt als ze hem tegenspreekt
    - omdat hij ‘dramt’ het zonder condoom te doen terwijl hij weet dat ze niet aan de pil is en niet zwanger wil raken.
    - hij vindt het niet erg als er een kindje komt maar bespreekt dit niet eerst met haar zodat ze er samen uit kunnen komen hoe en wat

Beiden zijn oerdom, maar mijn dochter hoeft later niet thuis te komen met een gozer die zo weinig rekening met houd.( en dan niet alleen met haar, maar ook met de toekomst)

8. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

"Help me wat moet ik doen"

Ik zou het probleem in elk geval ook even aan het Viva forum voorleggen. Daar ga je hoogstwaarschijnlijk waardevolle adviezen krijgen. Verder zou ik zeggen: leg er de volgende keer een knoop in...

bozoe, babyhope, Appeltje85 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Is de action morgen ook open?

babyhope, A new day, moielle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. maliro

maliro Niet meer actief

Heb je een lvb? Want dit klinkt niet gezond. Als je bang voor hem bent als hij boos is, wat doe je dan nog bij hem?

En toen vond je het ineens goed? Dan moet je nu niet klagen. Als jij niet wil zonder condoom dan wil je niet, ongeacht wat de ander zegt. Ga jij vrijwillig en zonder angst door dan ben je net zo verantwoordelijk als hem . Als je seks hebt zonder condoom omdat je bang voor hem bent dan moet je als de sodemieter weg wezen bij zo'n kerel.

Bailey07 vindt dit leuk.
  11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113

Volgens mij verveel je je gewoon en had je even niets beters te doen dan dit topic te openen.

Ik snap dat de hitte momenteel voor vele teveel word maar aub, get a life. Ik geloof er echt niks van wat je hier allemaal zegt.

Kijk maar uit dat je vriend straks niet boos word dat je op een openbaar forum ziet, IEDEREEN in internetland kan je topic lezen. Oeeeeeeeeee

babyhope en Nellie4 vinden dit leuk.
  12. Tienn

Tienn Niet meer actief

Okee misschien zit ik er compleet naast en hoewel ik ook het vermoeden heb van een trol, maar kan het niet zijn dat hier mee aan de hand is? Ik weet niet, maar ik vind het niet normaal dat iemand van 26 in een relatie bang wordt van haar boze partner? Hoe boos is hij dan? Als in...fysiek boos?

Sorry als ik er compleet naast zit:|.

Alysaj, Biny en Zoe123 vinden dit leuk.
  13. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik denk dat we met een dikke vette trol zitten

babyhope, A new day en Jessi79 vinden dit leuk.
  14. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43

Serieus?!? En als hij het morgen een goed plan vind dat je van de brug afspringt doe je dat ook ?! Pff sorry hoor ik geloof hier helemaal niks meer van.

Als alles wat je schrijft echt waar is meld je dan aan bij een Jip of jasmin ofzo

babyhope vindt dit leuk.
  15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik krijg een beetje een Cat2 gevoel. Overal een weer woord op en nergens naar luisteren.

Uit hoeveel persoonlijkheden zou die wel niet bestaan zeg pffff

babyhope, Angel1980, Jessi79 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Danish92

Danish92 Lid

28 jul 2018
    12
    1
    3
    Vrouw
    Ik heb wel een achterstand ja. Ik durf niet bij hem weg te gaan en ik weet niet hoe

babyhope vindt dit leuk.
  17. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Antwoord op je vraag:

Sowieso hulp zoeken bij een maatschappelijk werkster. Of dit nou echt is of niet.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik hoop het!

Anders een triest en bizar verhaal

19. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Dit was ook mijn gedachte.

Maar of het nu een fysieke woede is of niet, maar feit is dat je je niet veilig genoeg voelt in de relatie om op te mogen komen voor jezelf, en daarmee ook een onveilige thuissituatie voor je ongeboren kind creëert.
    Ik zou ook minimaal gaan kijken naar een assertiviteitstaining, en bij voorkeur ook therapie om dieper in te gaan op waarom je je zo laat behandelen en jezelf niet beter gunt.

20. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Slaat hij je?

Kan je terecht bij een vriendin of ouders?
    Je werkt dus je hebt een eigen inkomen.
    Dus je kan op jezelf gaan wonen.

Deel Deze Pagina