Help me wat moet ik doen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Danish92, Jul 28, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,245
    11,826
    113
    Die maatschappelijk werker kan je daar bij helpen. Echt bellen maandag. Daar heb je meer aan dan hier om advies vragen.

Biny likes this.
  2. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Man man man, 26 en kan überhaupt nog niet voor zichzelf zorgen. Er zijn hier genoeg moeders van jouw leeftijd die er al 2 of 3 hebben rondlopen en die leven ook nog steeds.

Zelfs een tiener van 16 begrijpt over het algemeen het risico van onveilig vrijen nog beter dan jij. Je werkt, hebt een vaste partner, een woning en bent voor de wet volwassen. Nu madam ‘even’ onveilig seks heeft gehad en zwanger blijkt te zijn, beseft ze zich opeens dat ze niet eens voor zichzelf kan zorgen, eigenlijk altijd alles doet omdat vriend dit zo wil en denkt ze aan abortus, zonder haar vriend hiervan op de hoogte te stellen.

Lees even alles door, hoe geloofwaardig denk je dat dit is? En hoe verdrietig moet dit zijn voor alle dames hier die maar al te graag een ongelukje hadden willen hebben.... Echt, wordt volwassen en zoek hulp of ga even ergens anders zielig lopen doen i.p.v. mensen die wel graag zwanger zouden willen worden hier lastig te vallen.

Luna86 likes this.
  3. Danish92

Danish92 Lid

Jul 28, 2018
    12
    1
    3
    Female
    Als hij heel boos is wel ik kan niet terecht bij ouders of vriendin dus ik weet niet waar ik heen moet

4. Danish92

Danish92 Lid

Jul 28, 2018
    12
    1
    3
    Female
    Okee dankjewel

5. Danish92

Danish92 Lid

Jul 28, 2018
    12
    1
    3
    Female
    Nog een keer sorry ik wil niemand hier kwetsen

6. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,245
    11,826
    113
    Ga ondertussen ook zoeken naar een andere woonplek. Al is het in een tentje op de camping.

7. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Blijf van mijn lijf huis!

Ella1988 and Ysabella like this.
  8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83

Ala dit echt is ga naar het politie bureau of de gemeenge gooi je hele verhaal eruit n vraagof ze je helpen e hebt namelijk blijf van mijn. Lijf huizen.. als dit verhaal echt is dan hoop ik echt dat je morgen nog hulp zoekt. Desnoods bij de buren

Ella1988 and Tienn like this.
  9. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik denk alleen maar..... Ik weet na 9 jaar nog steeds niet hoe je meerdere quotes in één bericht moet zetten, maar blijkbaar heeft een nieuw lid dit binnen no time uitgevogeld.... :rolleyes::eek:

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,948
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    Het verhaal en gedrag van de vriend wordt wel steeds "heftiger" en daarmee ongeloofwaardiger..........

babyhope likes this.
  11. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    De scholen hebben vakantie.:rolleyes:
    Let maar op: het vriendje slaat soms.

12. moielle

moielle Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    1,377
    473
    83
    Female
    Flevoland
    Ik krijg ineens een Cat gevoel :|

babyhope and Debaky like this.
  13. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,245
    11,826
    113
    Die kun je nu ook al bellen. Nummer 088 234 24 50.

Elderflower, Ella1988, Adje and 3 others like this.
  14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,948
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    Idd... fiw faw fom..... i smell a troll

15. Tienn

Tienn Niet meer actief

Ik begin het dan ook steeds meer te geloven eigenlijk..hoe triest ook:(. Ik hoop nog steeds dat het nep is!

Biny likes this.
  16. moielle

moielle Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    1,377
    473
    83
    Female
    Flevoland
    En ben niet de enige lees ik nu haha
    Was gestopt bij pagina 2 ofzo...

I cat a feeling

babyhope, RoBiJe and Debaky like this.
  17. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
    Gewoon bij elk bericht dat je wilt quoten op reageer klikken.

babyhope and lorreke like this.
  18. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb zelf in een relatie gezeten met fysiek en emotioneel geweld, en ik weet hoe dit je zodanig kan aantasten dat je niet helder meer kunt denken.
    Ik ben dan ook van mening dat ik liever 100 keer in een verhaal trap wat een troll is, dan 1 keer iemand niet serieus te nemen die echt hulp nodig heeft. Of dit echt is of niet, is niet aan mij om over te oordelen..
    Ik hoop voor ts dat het niet echt is, maar dat neemt niet weg dat er veel te veel vrouwen zijn voor wie dit wel degelijk de realiteit is.

Wollig, Mythique, Bloem2310 and 25 others like this.
  19. leentje86

leentje86 Actief lid

Jan 24, 2011
    408
    649
    93
    ik herken deze manier van denken en schrijven heel erg van mijn werk, lvb. dan hoeft het dus geen trol te zijn, maar iemand die echt geen benul heeft hoe hier mee om te gaan. iemand die geen gevolgen kan overzien en iemand die niet weerbaar genoeg is ten opzichte van anderen...

wordt je begeleid? anders daar je verhaal bij doen. zij kunnen je verder helpen. succes

20. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

Mar 6, 2016
    1,949
    1,711
    113
    Female
    Ik merk de angst in je schrijven.
    Ik zou als ik jou was echt hulp zoeken.
    En bij je partner wegwezen want die relatie heeft geen gezonde verstandhouding.

Aan de andere kant hoop ik alleen maar dat dit een trol is die computer geprogrammeerd typt.

Sterkte in ieder geval!

Share This Page