Hoi allemaal, Zie hier een foto van 4 testjes. Beetje verkeerd om, maar de bovenste is van een half uur geleden en de onderste is van gisteravon 23.30. Is dit wel of geen positieve ovulatietest? Even voor jullie beeld, kijk even naar mijn cylussen. laatste was 49 en als ik nu een posi ovu zou hebben is dat na 16 dagen (ben 22-12 ongesteld geworden). Help me.. Hoop dat de foto een beetje goed is. Groetjes Baby 9 View attachment 119583
Als de test morgen nog lichter is zou ik persoonlijk die van gisteravond als positief beschouwen.... Misschien wel verstandig om nog even door te testen. Maar ook klussen!!
Ik denk ook dat je piek nog moet komen maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en aan de klus gaan. Voor hetzelfde geld is hij morgen lichter (dat had mijn vriendin ook, die krijgt nooit een knaltest) en dan zit je er misschien naast.
Bedankt allemaal. Klussen doen we al regelmatig maar vanwege cyclus ben ik het eens aan het bijhouden! Zou fijn zijn als dit klopt, is cyclus eens korter!!
Die laatste foto is idd posi. Op de eerste foto vind ik de onderste test ook al posi. Ik zou wel door blijven testen, zelfs 2x per dag, totdat je zeker weet dat je ei geweest is en lekker klussen !