welke maxi cosi ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cristel1986, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hi,

ik heb voor mijn dochtertje de quinny zapp wagen.. nu is er een nieuwe bby op komst ze zit er eigenlijk nooit in dus wil ik gewoon een maxi cosi kopen voor erop..
    nu heb ik de quinny zapp met 4 wielen en geen 3.. er staat in het boekje te gebruiken met maxi cosi citi.. nu vind ik de modellen van de cabro eigenlijk leuker.. dus ik vroeg me af of het echt uit maakt of eigenlijk hetelfde is.. ik weet namelijkniet wat het zegt in de gebruiks aanwijzing in de quinny zapp 3 wielen... kan iemand me alsjeblieft adviesje geven

alvast bedankt

groetjes cristel

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Ik zou je wagen gewoon meenemen naar een babywinkel en even proberen of ze er allebei op passen. Misschien kan je andere adapters bestellen, waardoor de cabrio er wel op kan.
    Succes!

Groetjes, Lotte

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ok ik snap m.. dus het gaat om de adapters... die erbij zitten zijn dus voor de citi maar als ik de cabrio neem kan de er wel op.. slim daar had ik nog niet aan gedacht :)
    bedankt

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Ik weet niet óf er andere adapters te koop zijn hoor! Maar het is het proberen waard. Ik vind de maxi cosi cabrio ook veel mooier.

Groetjes, Lotte

5. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    een quinny zapp met 4 wielen?

ik weet wel dat er een zapp ias met 3..
    maar 4?

is dat dan wel een Quinny?

\maar begrijp ik het goed dat je m dan wil gebruiken als kinderwagen?
    vergetje neit dat t neit goed is voor een beebje om langer dan ca 2 uur in een maxi cosi te zitten?

misschien weet je het wel, maar meld t toch maar even;)

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    het is meer voor kleine afstanden...
    ik heb nog een andere kidner wagen maar echt grote afstanden loop ik heir niet meer sinds mn dochtertje 1 is dan wordt ze vervelend.. maar de quinny 4 wieler is in nederland nog niet uit dat is een nieuw model vandaar

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja idd..

ik zou gewoon kijken voor de adapters voor de maxi cosi cabrio.. en dan proberen of die erop passen..

succes...

8. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    ah zo,
    je hebt t over de buzz met 4 wielen..

je kan altijd de quinny zelf bellen, zij weten veel meer dan de babywinkel zelf ;)

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

volgens mij zitten bij de zapp gewoon de adapters van de maxi cosie cabriofix die heb ik namelijk ook voor onze ukkepuk

maar inderdaad wat de andere zeggen bij twijfel gewoon even je wagen meenemen

groetjes nathalie ;)

Deel Deze Pagina