Klopt, in de derde week is (meestal) je eisprong al geweest. Het zit namelijk zo: in de eerste week van de cyclus (dus de week nadat je de eerste dag van je menstruatie hebt gehad) begint je lijf met het rijpen van de eicel. In de tweede week (meestal dag 14) springt het eitje en krijg je dus je eisprong. De dagen voor de eisprong zijn de meest vruchtbare dagen. Wanneer het eitje springt, is er nog heel even een kans om zwanger te raken en dan issie weer bekeken. De rest van de weken voor je menstruatie, is je baarmoeder dus bezig met het voorbereiden van je baarmoeder voor de innesteling. Ben je zwanger, dan is dat goed want dan kan het embryootje zich nestelen. Is er geen bevrucht eitje geweest, dan laat de boel dus zeg maar los en wordt je ongesteld. Nu dus de pil. De pil zorgt ervoor dat je geen eisprong krijgt. Het remt de hormonen zeg maar zodat je lijf niet het signaal krijgt om een eitje t elaten rijpen. Maar vergeet je de pil in de eerste week, dan kan het zo zijn dat er alsnog een eitje gaat rijpen. Dus het kan zijn dat er bij jou wel een eitje is gaan rijpen. Het kan ook bevrucht zijn, mits je dus rond die viertiende dag (uitgaande dat je een 'normale' cyclus hebt) onveilig hebt gevreeen. Maar de kans dat dit gebeurt is erg klein. Echter, het is wel aanwezig. Maar je kunt niets anders doen dan afwachten. Wordt je niet ongesteld volgende week, dan kun je gaan testen.
Bij mij had ie niet meer gelopen maar hinkelend en strompelend zijn zak vastgehouden Heb je hem wel een mep verkocht toen je hem betrapte? Dat is het minste dat hij had mogen verwachten. (hij heeft geluk dat ie mijn vriendje niet is zeg haha want dan waren de rapen nog niet gaar geweest muawhaha)
hele andere vraag .....als je ex vriend zo te werk gaat ....moet je dan niet eens een testje doen om te kijken of je geen soa of iets dergelijks hebt ?
Ja ik ga cker een SOA onderzoek doen, want je weet het maar nooit. Maar goed het is dus helemaal cker dat ik niet zwanger kan zijn?
snap eigelijk niet zo goed waarom je op zoon manier met de pil stop? J e hebt toch ook je eigen mening.? Je moet wel een beetje voor jezelf op komen hoor. Want met iemand die je zo behandewlt vaak vreemd gaat en als je zelf eigelijk geen kind wil moet je niet met de pil stoppen!
Het is nooit zeker dat je niet zwanger kunt zijn en vice versa. Een verrassing zit in een klein hoekje Maar je hoeft je pas druk te gaan maken, wanneer je menstruatie uitblijft en je positief getest hebt. Dan heb je nog alle tijd om je zorgen te maken (en dan komt het ook gewoon weer goed).
en ben je al ongesteld. ben wel nieuwsgierig? en wat is l*l is hij zeg. sterkte en hopelijk ben je al ongesteld of word je snel ongesteld.
Als het mijn vriend was geweest was hij de deur uit geschopt! Zo iemand kun je toch niet vertrouwen... God weet wat je van zo'n viezerik op loopt ale: Ben eigenlijk nu ook wel benieuwd of ze al ongie is.
Als ik dit zo lees, vind ik jouw dus ook HELEMAAL niet slim [-( Je had hem bij de eerste keer al moeten dumpen ipv de pil weg te laten en in z'n mooie praatjes trappen.
Ik hoop voor jou dat je gewoon ongi gaat worden èèn van deze dagen. Aan zo'n vriend heb je HELEMAAL niets behalve VERDRIET. Hopelijk heb je nu je ogen geopend en keer je deze jongen je rug toe en iets minder naief zijn meid.
Hallo Iedereen, Bedankt voor de reacties.. IK ben eigenlijk nog niet echt ongesteld geworden. ( tenminste niet zo ongesteld zoals altijd..) Ik verlies wel wat bruin-rood achtig bloed, net zoals 1 week geleden ook al, tis eigenlijk ook niet echt gestopt..en 1 week lang door doorgebleven.. Heb nu ook steeds last van hoofdpijn. wat moet ik hier nu mee? Wat zijn jullie tips voor mij alvast bedankt
De enige manier om er achter te komen of je zwanger bent: een test doen! Volgens mij zijn de testen van kruidvat eigen merk redelijk goedkoop.
volgens mij wel ...maar het klinkt nog steeds als spotting .... heb je je verhaal al voorgelegd bij de ha ? misschien kun je daar een testje laten doen ?