hallo lady's, Effe jullie hulp nodig. Mijn dochtertje van 7 maanden gaat voor het eerst naar de kinderdagverblijf 2 dagen per week. Nu is het nog een rommetje ze heeft nog niet echt vast patroon kwa voedingen enz. Ze krijgt borst en flesvoeding. Hoe moet ik het nu aanpakken? Normaal slaapt ze rond 22.30 uur en wordt rond 8 uur wakker. Nu moet haar slaap patroon ook verandert worden want rond 7 uur moeten wij de deur uit om naar het kinderdagverblijf te gaan! Heeft iemand dit ook mee gemaakt en hoe aangepakt? Ik weet niet hoe ik moet beginnen?
Sta jij zelf iedere dag op dezelfde tijd op? Je kan haar op die dagen toch gewoon eerder wakker maken? En het kan best zijn dat ze doordat ze niet echt een schema heeft de andere dagen gewoon tot 8 uur blijft slapen. Mijn zoontje heeft op het kdv een heel ander schema dan thuis. Daar draait hij gewoon mee met de rest en thuis draait hij mee met mij. (we hebben eigenlijk geen schema, we doen maar wat ) Ik heb niet het idee dat hij er last van heeft.
Hier hetzelfde als Lotte. Als Eva niet naar het kdv hoeft (3 dagen per week) slaapt ze tot een uur of 8-9. Moet ze naar het kdv, dan wordt ze om 6:30 wakker gemaakt. Thuis slaapt ze 1 keer 2 uur, op het kdv 2 keer 1 uur. Toen ze overdag nog borstvoeding kreeg voedden ze haar daar gewoon op verzoek. Ik gaf altijd 2 flesjes mee en had er 1 in de vriezer liggen daar. Ik voedde haar altijd thuis vlak voor we weggingen van huis en telkens ongeveer 3 uur later gaven ze haar daar een flesje.