Help me.....

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by klaasje9, Aug 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    okeej, ff een probleempje!

ik liep maandag door de stad (nou ja heerenveen is meer een dorp, maar toch) toen zag ik dat er een nieuwe kledingwinkel komt! en ook nog erg leuke, koop daar heel vaak mn kleren! dus ik ff op internet gekeken, en ff mailttje gestuurd, voor een part-time baan van ong. 24 uur!

nou belde ze zonet, dat ze nog iemand zochten voor 22 uur, wat later evt, kan oplopen, of ik daar intresse in had! nou natuurlijk!! alleen vroeg ze of ik deze week op gesprek kan komen!!!

jullie begrijpen het al, ben nog hoogzwanger!! ze hadden iemand nodig voor in september!! heb niks verteld verder, in dat mailtje anders hadden ze me waarschijnlijk niet uitgenodigd voor gesprek!

maar nu wou ze dus dat ik donderdag op gesprek kom (de dag erna ben ik uitgerekend) is opzich niet zo'n probeleem, maar ja zouden e me wel aan nemen!!! zou ik principe, als babytje nu ff komt, in september wel weer willen werken, want het lijkt me egt een superrrr leuke baan, die ik egt heeeeeeel graag wil!!

(sorry voor het lange verhaal)

liefs..

2. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Ik zou zeggen: Gewoon ervoor gaan meid!!!!! Niet geschoten is altijd mis.

Succes!

Liefs Petra

3. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    Veel succes donderdag, en als ze zien dat je het heel graag wilt, kunnen ze best 10 weekjes wachten lijkt me zo!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Go for it :D

Kwebbel

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    doe je best!!!!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Gewoon gaan! Als je hun eerste keus bent, willen ze misschien wel een paar weekjes op je wachten. Succes in ieder geval.

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Gaan! Nee heb je, ja kan je krijgen!

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    1,410
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om morgen met je dikke buik binnen te stappen, maar wie niet waagt wie niet wint!!!
    Ik ben nu 22 weken zwanger en heb ook een nieuwe baan, die pas ingaat na mijn verlof. En dat is zelfs pas 1-3!!!
    Succes met je gesprek morgen, laat je even weten hoe het is afgelopen?

9. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    ja, ik ga wel, maar ze zal wel vreemd opkijken! ze hadden iemand nodig vanaf spetember, maar ja meestal duurt het nog wel ff, moet je contract tekenen enzo, en voor dat allemaal verwerkt is, zijn we hoop ik paar weekjes verder! het scheelt dat het voor maar 22 uur is, dus iets korter zwangerschapsverlof zal ook geen ramp zijn! maare ik laat morgen wel ff weten hoe het gegaan is (heb om half 7 gesprek)

liefs..

10. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    nou ben net geweest!

ze stuurde me niet gelijk weg hahaha, ze was best aardig trouwens, en het was niet zo dat ze me gelijk afkapte! ze vertelde wat over het bedrijf, enne toen pakte ze mn cv, en ging ze daar wat dingen over vragen! wat ik bij mn vorige werkgever allemaal deed enzo! en toen over of ik nog ambieties had, en wat mn positievie en negatieve kenmerken waren enzovoort! ze vroeg nog wanneer ik allemaal beschikbaar ben (elke dag) en toen mocht ik nog wat vragen stellen! ze zei oook wat zie je er nog fit uit! hahaha

ze zei wel dat ze heeel veel sollicitaties hadden gehad, dus dat ze met iedereen eerst ff kennismakings gesprek deed, en evt. daarna uitnodigen voor een tweede gesprek! dus ik hoor het wel! zou zooooo graaaag willen, maar ja het is ff afwachten, en dan heb ik geen zwangerschapsverlog, want ze moesten wel uiterlikj eind sept. iemand hebben! nou ja het is voor 22 uur, dus dat kan ik vast wel opbrengen, heb ik iig een baan!

dus het is nu afwachten!!!! (op de baby, en op de baan hahah)

liefs..

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    1,410
    0
    0
    Wat spannend! GOed teken dat ze gewoon het gesprek met je heeft gedaan en het niet afkapte toen ze je dikke buik zag! Hoop voor je dat je voor een 2e gesprek mag komen. Als je die baan zou krijgen , dan zou het wel fijn voor je zijn als de kleine snel komt denk ik.

12. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Ze mag je niet bij voorbaat weigeren bij een sollicitatie omdat je zwanger bent. Dus het gesprek moest ze wel met je doen. Maar je hebt een goed gesprek gehad dus het zal wel goed zitten.

Ik duim voor je meid!

13. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Wat zijn we lekker posie.. :(

Kalush

14. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    huh hoe bedoel je, het is tog ook zo? ben er geboren!

maar je zegt vaak automatisch: ga ff de stad in! maar ja dat is het dus niet!

15. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi hoi,

misschien begrijp ik het verhaal niet helemaal goed hoor, maar zwangerschapsverlof dat is toch gewoon 16 weken. Dus paar weken ervoor en dan min 10 erna. (Die 10 erna is volgens mij zelfs verplicht).
    En ze krijgen het vergoed (of jij krijgt via uitkering 100% betaald tijdens de 16 weken)
    Hoop voor je dat je hier wel positief bericht over krijg! Is altijd lekker vooruitzicht :D

Groetjes Daphne

16. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    En weet je al iets? Al iets gehoord?
    Ben benieuwd?

Laat je het ons weten?

Gr. Niki

17. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    heey, nee weet nog niks, ze hadden vandaag en morgen, nog sollicitatie gesprek, en dan zou ze me in de loop van de week bellen!! nou ja de beeb is er nu iig, dusz dan heb je ook wat meer zekerheid!! dus we wachten het wel af!!

groetjes

18. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Hé zie nu pas dat je al bevallen bent!! Gefeliciteerd meid! :) Dat ging ineens snel!

19. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Oh, je bent bevallen???
    Nou, ff kijken of ik je felicitatie-topic kan vinden...
    Want dan doen we het langs de officiele weg...

Gr. Niki

Share This Page