Hoi, Ik doe naast mijn fulltime werk een deeltijdstudie van 2 jaar voor remedial teacher. Hardstikke leuk en goed te doen, maar doordat ik zwanger werd, werd het allemaal wel erg zwaar. Niets liep zoals het zou moeten lopen. Veel stress en spanning op mijn werk, uiteindelijk in de ziektewet. Daarna de gevonden afwijking aan de niertjes van mijn kindje, wat sommige van jullie wel zullen weten. Kortom, ik kwam flink achter te lopen met mijn studie. Aankomend schooljaar stop ik ook voor een jaartje met mijn studie. Maar dit schooljaar moet ik nu nog steeds afronden! Het is echt niet veel werk meer. Het merendeel van mijn opdrachten is af en ingeleverd. Nu hoef ik nog maar zo'n klein beetje. ik denk dat het bij elkaar misschien hooguit 2 dagen werk is....maar ik kan het niet meer opbrengen...echt niet...(ik kan nu echt gewoon janken, waarom weet ik niet). Ik loop op mijn tax. Binnen nu en twee weken ben ik moeder. Mijn hoofd kan ik echt niet meer tot mijn studie zetten. Ik kan lichamelijk vrijwel niets meer. Heb veel last van harde buiken en voorweeen. Maar ik moet er niet aan denken om na de geboorte van mijn kindje nog bezig te moeten zijn met mijn studie. Ik baal nu al als een stekker dat ik al die tijd dat ik thuis zit heb zitten denken en stressen aan wat ik allemaal nog moest regelen en doen voor mijn studie. Ik wil me nu gewoon eens volledig kunnen richten op mijn zwangerschap en mijn kindje! En niet op mijn werk of studie.
Ach, ik heb vanmiddag toen mijn man thuiskwam eens even lekker bij hem uitgehuild. Huilen lucht echt op! Ik denk dat ik gewoon even mijn ei kwijt moest....