ha meiden, Deze cyclus ben ik de zwanger & kids ovutesten aan het gebruiken ipv sensitest (de gevoelige). Nu is mijn vraag: Vallen de z&k onder niet gevoelige ovutesten? zo ja, kan het dan ook zijn dat de teststreep niet altijd donkerder hoeft te worden (dan de controlestreep) bij een eventuele lh piek? Het zit namelijk zo> bij die van sensitest had ik altijd wel een 2e lichte streep en als de lh piek eraan kwam werd de streep donkerder dan die van de controlestreep. Bij de zwanger en kids had ik eerst enkele dagen helemaal geen 2e streep en op 31-12 & 1-1 een goed zichtbare 2e streep (qua kleur bijna gelijk aan de controlestreep). De testjes op 2-1 en vandaag is weer zonder 2e streep. Mijn temp was vanochtend ineens ook flink omhoog gegaan...ben dus eigenlijk benieuwd of iemand dit herkent (en dat er dan uiteraard sprake was van een eisprong, want anders moet ik denk nog even doortesten + tempen ).
heb even gespiekt, ik gebruik ook die van zwanger en kids.. maar wanneer die van mij positief is dan is het 2de streepje zowat paars haha en duidelijk een stuk donkerder dan de controlestreep. maarrrr toen ik ovutesten gebruikte bij mij dochter toen was mijn 2de streepje niet zo superduidelijk maar alsnog een eisprong gehad en ook zwanger. je kan weinig anders doen dan afwachten en als je over 2 weken ongi wordt (hoop het niet voor je ) dan weet je dat bij jou de test zo wel echt positief betekent
Ik denk dat je ei nog niet is geweest. Je hebt geen positieve ovulatietest gehad en je hebt ook geen kruis op FF...
Ik ga voor de zekerheid in iedergeval door met tempen en testen. Mn cyclus zou namelijk ook misschien nog wat van slag kunnen zijn (ivm curretage). Mocht het wel mn eisprong zijn geweest dan vind ik de testen echt licht :s o enneh prinsessa> de kruis wordt sowieso meestal pas zichtbaar als je meerdere dagen achter elkaar hoger zit dan de gemiddelde temperatuur van je cyclus (tenminste dat is bij mij wel ).
Hoi desstiiny Bij mij zijn de zwanger en kids ovu testen ook nooit knallers. Maar destijds had ik een test zoals jij zoals bij je onderste foto 31 en 1 Omdat ik toen op de fertilliteitspoli liep is toen een echo gemaakt waaruit bleek dat ik mijn eisprong had.
Klopt, sorry! Ik heb niet goed gelezen Ik zou in ieder geval inderdaad doorgaan met testen.. je weet maar nooit!
Hey meis , heb je 1 of 2 keer per dag getest? Ik ben 2 keer gaan testen omdat ik het meestal wel aanvoel wanneer ik mijn eisprong ongeveer heb. Bij sensitest ging het hetzelfde als bij jou, deze van z&k had ik ook mijn twijfels over.... Zal even de foto erbij doen, die onder de positieve is van 12 uur en de positieve van 16.00 uur.
hahaha je heb mn topic gevonden . Nee ik heb nooit 2x daags getest. De 'posi' testen zijn wel op beide dagen rond 16:00 uur genomen. 1 januari leek ik ook iets te voelen in onderbuik, maar of dat iets met de eventuele eisprong te maken had?? (zou namelijk voor het eerst zijn dat ik dan iets voel haha)
Jaaaaa gevonden hihi. Kan best zijn dat je je eisprong hebt gevoeld... Ik voel volgens mij altijd het groeien van een eitje, beetje zeurende pijn een dag of 2/3, dan ook een positieve test! Kan best zijn dat je eisprong is geweest en je misschien net de hoogste piek gemist hebt! Ik duim voor je dat hij is geweest!!! Heb je je temp kaartje online? Kan ik nu niet zien . Welke dag zit je nu? Goed geklust rond die tijd?
Wow, je temp is mooi hoog zeg!! Geen verkoudheid of iets anders? Dan denk ik echt dat je eisprong is geweest, lekker op tijd!!! Jeeeejjjj. Hopelijk morgen weer zo'n hoge temp!
hahahaa ja ik was eigenlijk ontzettend verbaasd dat deze ineens zo hoog was (normaal heb ik een aanloop). Naar mijn weten heb ik geen griep haha. Ik hoop inderdaad dat hij morgen ook nog hoog is...pff
Die van mij schelen ook per maand, soms knallen ze en de andere keer zijn ze zoals die van jou. Ik zou zeggen dat je je ei hebt gehad.
Ik gebruik de midstream van z&k en heb precies hetzelfde!! Deze maand 2 dagen een 2e lichte streep en voor de rest omo wit. Raar he? Ik ga volgende maand een ander merk gebruiken!