Echt bezet in de naaste familie of vriendenkring helaas. En bovendien al het bovenstaande zegt mn man mehh ik wil Sepp hihi. Moedeloos word ik ervan
Milan is idd de enige naam waar hij nog over na wil denken vind ik nml ook heel leuk bij Lucas. Fingers crossed. Hoopte Erg dat ik misschien een leuke naam tegen zou komen die we nog niet hadden gehoord. Maar denk alles wat je niet vaak hoort te 'gek'of te 'ouderwets' voor ons is. Tis niet makkelijk zucht.
Ik vind Sepp juist hartstikke leuk en ook prima bij Lucas passen. Wij hadden Seb op de lijst voor een jongetje. Ik vind Milan juist weer niks aan.
Ik vind Sepp wel oké, maar zou em niet zo snel bij Lucas geven. Misschien wat andere ideeën: Rowan/Rowen Dinand Julian/Julien Rodin/Robin Jurre Jonah/ Joah Jarne
Jonah jurre en Julian had ik al eerder ASN mn man voorgesteld vind ie niks zeurkous. De rest vind ik zelf een beetje apart. Maar thnx voor het meedenken
Ik vind ook echt geen leuke naam en niet combineen sorry, milan vink veel leuker, maarja wel heel populair En sam, sander, ruben, Ryan Jeremy,
Super na am milan, namen gaan van zelf passen hoor alsmjullie het mooi vinden, en wat vind je van kevin, mijn zoons heten milan en jarno mischien een idee
Lucas en Sepp vind ik een onverwachte combinatie. Daar zou ik zelf nooit opgekomen zijn. Als je er zelf aan kunt wennen, zou ik zeggen : doen. Of anders : Armin Arthur Axel Jasper - Jesper Jelmer Jorrit Justin Olaf Quinten Roman Sander - Xander Timon Tristan Victor
Ik heb alle namen die ik leuk vind lekker genoteerd en de discussie met ml is voorlopig nog niet gesloten hihi. Thnx voor jullie meningen
Ik stem ook voor Milan! Collega van mij heeft ook Lucas en Milan, klinkt leuk samen! Succes met jullie discussie en de uiteindelijke keuze!