Ik ben 24 jaar en getrouwd met een man van 40 en heb sinds 3 maanden een heel lief schattig baby jongetje gekregen!! Mijn eerste kindje. Mijn man heeft 3 kinderen van 12,9 en 8 jaar die fulltime bij ons wonen!! Ik doe het hele huishouden zorg altijd voor zijn drie kinderen en nu de vierde erbij!!! Ik krijg altijd commentaar dat ik het nooit goed doe!! En de laatste weken wijst mijn man me constant af!! Na 5 weken wou mijn man sex ik vindt het eng maar heb me eroverheen gezet!! De eerste 2 weken erna bijna elke avond!! Vanaf die tijd 1 keer in de twee weken en dan denkt hij alleen aan zichzelf als hij dan klaar is dan is het voor hem gewoon klaar!! Ik probeer hem constant te verleiden maar hij geeft me dan een kus op men voorhoofd en zegt slaap lekker!! Wat doe ik verkeerd? Dat hij me niet meer wil?? Ik hou van hem en ik ben een gezonde jonge vrouw die van intimiteit houd met mijn man!!
Klinkt alsof hij nogal wat "misbruik" maakt van zijn jonge vrouw eerlijk gezegd. Je bent toch niet zijn huissloof?
Jeetje, dat is pittig! Mijn vriend en ik schelen dezelfde leeftijd, hij heeft ook 3 kids uit een vorige relatie maar die wonen bij hun moeder. Hij doet wel gewoon dingen met ze en in het huishouden enzo. Wel raar van die intimiteit, dat zou ik gewoon aan hem vragen als ik jou was.
Bedankt voor de reacties!! Ik heb na een grote ontploffing een goed gesprek gehad met mijn man gelukkig!! Hij is bang om zijn gevoelens te uiten!! En was bang voor afwijzing van mijn kant!! Hij zat met zichzelf in de knoop!! Ben blij dat ik zo'n open en eerlijk gesprek gehad heb!! Groetjes