Hey dames, Ik heb jullie hulp even nodig. Vooral jullie creatieve hulp! Ik zal even kort uitleggen waarvoor. Wij gaan per janauri verhuizen voor minimaal een jaar (we hopen langer ) naar New York City. de bekende highlights van New York kent iedereen, maar ik wil heel graag gaan schrijven over alles wat er te doen is met kinderen. Betaalde maar er zijn ook enorm veel leuke onbekende plekken waar je kids zich fantastisch kunnen vermaken. Ook wil ik schrijven over de voorbereiden en het verhuizen en de dingen waar we tegen aan lopen en moeten regelen etc! Ik zoek dus een goede passende url hier voor! Waar we in eerste instantie kunnen schrijven over ons vertrek en daarna over de kinder activiteiten in New York! Wie oh wie heeft een goed idee voor een url! Voorkeur heeft .nl en .com alvast. Moet beiden dus vrij zijn! Alvast enorm bedankt!
Sorry, geen ideeën zo - hoofd slaapt al half. Enige wat ik kan bedenken is de cliché dingen. Maar heel veel plezier toegewenst, fantastische ervaring lijkt me dat
Dankjewel! We vinden het heel spannend maar hebben er ook enorm vee zin in! In september gaan we alvast 10 daagjes voorpret beleven in de stad
Iets als 'little apple'? De big Apple maar dan little als verwijzing naar de kinderen. Al zal het dan niet meteen duidelijk zijn dat het om New york gaat misschien... In ieder geval veel plezier daar!
Ik dacht aan kids and the city, zoals sex and the city zag alleen dat die op deze manier geschreven niet meer vrij is... Idee van Ligero vind ik ook leuk!
Geweldig dat het doorgaat, hopelijk idd voor (veel) langer dan een jaartje! 😀 Ik zou het simpel houden, iets van kidsinthebigapple.com.....maar ik denk nog even verder. 🤔