De vraag spreekt denk ik wel voor zich.. Wat vind je het irritantste klusje in huis? Waarvoor zou je wel willen dat er een machine of robot voor zou bestaan? Ik denk dan zelf het eerst aan strijken, maar ook de sokken bij elkaar zoeken als de was droog is, is wel een goede kandidaat
STRIJKEN....heb daar zo'n hekel aan....oh ja en bed opmaken ik ben maar 1,58 dus manlief is hier vaak de klos ik vind dat ook zon rotklus..... maar strijken wint het hoor haha...
strijken. doe het dan ook alleen als het nodig is. gooi alles vanuit de droger de kast in en pas als ik de kleding nodig heb kijk ik of het gestreken moet worden en doe dat dan smorgens eventjes
Stoffen... Ik haaaaaaat het om al die dingen op te moeten tillen op plankjes enzo. En dan ben je eindelijk klaar en dan ligt er een dag later al weer stof. Waaaaaah!! Dat doet m'n man dan ook meestal Strijken heb ik dan weer helemaal geen hekel aan. Ga lekker op het randje van de bank zitten, strijkplank voor me, filmpje erin, helemaal goed!
Ik wil een robot voor....ALLES! Ik haat huishoudelijk werk en doe het uiteraard wel, maar met de grootst mogelijke tegenzin. Of eentje die alleen maar de vieze klusjes doet zoals de haren uit de putjes trekken of de vuilniszak verwisselen.
de vuile vaat wegwerken. vreeeselijk. al dat geglibber afspoelen en schoonmaken voordat het de vaatwasser in kan. yinte
vreselijk he?:x en heb je hem gedaan zitten er s''avonds weer spetters op de spiegel en haren op de grond! BAH!
ik heb zo'n vriendje die in het hele huis een tandpastaspoor achterlaat . da's ook lachen. halve spiegel onder de wasbak en eromheen de vloer de deurklinken tot beneden aan toe soms. knap hé.
De badkamer vind ik ook een hele goeie (staat voor vandaag weer eens op het programma ). Ramen zemen is ook wel een goeie (en daar moet volgens mij technisch gezien ook wel een robot voor te maken zijn).
ramen zemen en de badkamer, echt wel! of (en nu bedenk ik er weer teveel weet ik ) op je knieen onder je bed het stof weghalen, lekker dan met een boxspring van 2 bij 2 met 10 poten eronder.
de badkamer en de keuken staan wel op een gedeelde 1ste plaats. verder is ramen zemen ook niet mn hobby maar dat komt denk ik meer doordat ik in een dorp woon met erg praatgraage en nieuwsgierige mensen. strijken doe ik vaak als mn strijkmand vol zit en dan lekker voor de tv. bedenk net nog een goede... de combi magnetron. liefs doris
Alles wat ik niet leuk vind doet mijn man... Dan heb ik het over de badkamer, stofzuigen, dweilen en ramen zemen...