Wie weet een goed idee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Leeuw89, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Hallo!

Ik ben al een tijdje aan het denken, Ik ben nu gastouder en dat bevalt me prima.. maar ik weet niet wat ik moet gaan doen als me kindje er is..
    Ik kan dan als gastouder blijven werken maar dan bij mij thuis maar ik vraag me af of dat wel zo leuk is! Dan ben je blij dat je eigen beeb er is en dan moet je ook nog is op andere kinderen passen!

Ik wil het liefst iets thuis doen maar dat is denkelijk haast niet mogelijk! Ik dacht kan dan een opleiding gaan doen en dan iets thuis beginnen maar wat? :(

Vind het echt zo moeilijk!

Wat zouden jullie doen en wat gaan jullie doen, en tips!

Bedankt alvast :)

LIefs

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben autofotograaf en ga automeetings af om te fotograferen voor autobladen en magazines en doe betaalde shoots. Dit wel alleen in het weekend. Ik bewerk ze thuis en zet ze binnenkort allemaal op mijn eigen site.

Tip: misschien kan je iets voor jezelf beginnen? Een vriendin van mij koopt via Marktplaats bijvoorbeeld een hele partij van 50 paar oorbellen voor 12 euro, poetst ze op en maakt ze mooi en verkoop ze dan voor 2 euro per paar.

3. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Ik ben ook gastouder en vang kindjes thuis op. Naast mijn zoontje van bijna 10 maanden nog 2 baby's. Erg gezellig en je bent nooit te laat op je werk ;)

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.715
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    webwinkel?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ik weet misschien wel wat, alleen dat is pas in januari.

Maar wil je dan tussendoor je kindje verzorgen?

Dus af en toe werken en als je kindje wakker is zorgen voor het kindje?

6. Leeuw89