Help mee met babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door HabibiAna, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hallo dames,

De huidige 'kantoor kamer' moet strax ook de babykamer worden. Ik heb op dit moment alleen niet zoveel inspiratie om te bedenken hoe ik dat moet doen.

Ik zit wel te denken aan een ikea kast om als scheiding te gebruiken, maar weet niet of dat er mooi uitziet of zonde van de ruimte is.

Ik heb de kamer ff nagetekend in paint, zodat jullie mee kunnen kijken en alle tips zijn welkom!

alleen lukt het niet om hier een bestand up te loaden. Iemand enig idee hoe dat kan?

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Is het bestand niet te groot?

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

het bestand even door de foto verkleiner gooien, links boven in het menu..

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Het is een bmp bestand, in paint gemaakt.
    Ik zie alleen nergens, hoe ik een bestand kan toevoegen aan mn bericht :(:

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ok, het staat in mn album. Hoop dat het een beetje duidelijk is! By de informatie staat wat die nummers zyn! :D

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Waar staat de info?

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Als je op commentaar drukt, zie je het staan.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Zo als het nu staat is de verdeling ook goed te doen. Precies verdelen aan de ene kant van de deur en de andere kant van de deur.

Kun je niet in de woonkamer een kantoor maken? Of misschien een bijkeuken isoleren?

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Hoeveel ruimte heb je voor het kantoor nodig?

Moet ik dan denken aan alleen een bureau met stoel of ook archief kasten oid?

10. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik zou zo een soort kast kopen:

Persoonlijk zou ik er een nemen zonder wieltjes maar goed dat is dus persoonlijk ;). Deze zou ik gebruiken om allemaal leuke baby spulletjes is te bewaren (dus geen archief dozen van het werk want dat staat denk ik een beetje rommelig).

Ik zou het baby gedeelte maken aan de raam kant (zodat de baby kamer de hoofd-kamer is met daarin een kantoor gedeelte en geen kantoor met daarin een baby gedeelte, zeg maar ;)).

Verder zou ik iniedergeval die crosstrainer + wasrek de kamer uit doen.

En dan proberen het gedeelte van kantoor in verhoudig zo "klein" mogelijk te maken zodat de baby-kamer toch wel ruimer is.

Heb je er wat aan?[/img]

11. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Jazeker, alle ideeen zijn welkom. We hebben 2 bureau's en die boekenkast doe ik weg.
    Zo'n kast had ik dus ook in gedachte, alleen weet ik niet waar ik die dan moet plaatsen. Als ik de kast horizontaal midden in de kamer neerzet, dan loop je er eigenlijk tegenaan als je de kamer binnenkomt.
    De wasrek zou eventueel op het balkon kunnen, alleen die crosstrainer heb ik echt geen andere plek voor..

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik zou ook de buro's aan de andere kant van de kamer plaatsen (tegen de muur) en je ledikant/wiegje bij het raam zetten, anders is het bij de baby zo'n donkere hoek.
    hoe groot in m2 is je kamer, want het lijkt behoorlijk groot.
    en aan de kant van de deur zou ik zo'n roomdivider doen wat je al van plan bent zodat je om de kast naar je computer moet en bij openen van de deur meteen zicht hebt op je kleintje.
    het hokje wat je den creeert voor je computer kun je misschien ook nog de hometrainer en wasrek in kwijt, wasrek kun je inklappen er tegen de muur zetten zodat hij alleen ruimte inneemt als er was op ligt te drogen.

ik weet niet of het duidelijk is zo, ik lees nog wel even mee, en laat ook even het eindresultaat zien, ben ik wel heel benieuwd naar.

13. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    We willen liever geen bureau in de woonkamer hebben.

ik denk dat de raamkant idd beter is om te gebruiken. Heb aan die kant van de deur nl. meer ruimte dan de andere kant. Alleen wilde ik de muur opleuken en als ik deze kant kies, heb ik dus maar een half stuk muur om te gebruiken.

14. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dat klinkt goed. Ik had zelf die andere kant in gedachten maar zoals je zegt, wordt dat dan een donkere hoek.

Ook wilde ik de kamer gelijk verdelen, maar wat jullie zeggen de babykamer moet idd het grote deel krijgen! Dat neem ik iig mee :D
    Ik weet eigenlijk niet hoe groot de kamer precies is, ff aan mn man vragen als hy thuis is :)

15. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Als je de afmetingen heb wil ik best wel eens wat voor je tekenen, maar dan moet je ook de afmetingen geven van oa de bureaus.

Heb zelf opleiding binnenhuisarchitectuur gedaan en heb hier een takentablet liggen dus zou best wat kunnen tekenen als je wil....

16. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hey,
    Graag zelfs :D
    De afmetingen zijn :
    muur by het raam = 2.50 m met een klein hoekje ernaast waar je nix aan hebt van 0.70.
    rechts naast de deur (waar de kast staat) = 1.35
    links van de deur= 0.65 veel kleiner dus dan het op de tekening lijkt ;)
    de muur links: 3.20
    en de 3de muur= 3.35
    grote bureau= 1.44
    kleine= 0.80

Nou ik hoop dat je er wat mee kan! Ben erg benieuwd, bedankt!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik zou ie zo gaan voor het bedje bij het raam.

maar wat ik me af vraag hoe wil je dat dan gaan zien. waneer wil je in het kantoor gaan werken. ik kan hier in huis de meeste dingen doen als de kleine slaapt. maar ja om nou dan bij de kleine in de kamer van alles te gaan doen lijkt me niet handig

Deel Deze Pagina