Waar heb jij je man/vriend leren kennen?

Discussion in 'De lounge' started by mellepel25, May 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    Vast al eerder een topic over geweest, maar ik kan hem zo gauw niet vinden:)

Ik ben nu alweer 2 jaar single....en eigenlijk wel toe aan een nieuwe man in mijn leven. Nu vroeg ik me af hoe jullie je man/vriend hebben leren kennen. Hetgeen wat het bij mij natuurlijk wat moeilijker maakt is dat ik een zoontje heb. Hopelijk is dit jaar ook voor mij een jaar om echte liefde te vinden:)

Ik ben benieuwd naar jullie "ontmoetingen".

2. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

Mar 5, 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    ja ehh mijn stage LOL eigenlijk zo stom, heb altijd vriendjes in en rondom groningen gehad.. en heb mijn man in een dropje 8 km verder op ontmoet LOL

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Bij de plaatselijke harmonie waar we destijds (11 jaar geleden) allebei een instrument speelden.

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Op de verjaardag van mijn vriendin die hij ook kende.

5. FmT

FmT Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    2,860
    0
    0
    Op het werk :)

6. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

in een "cafe" 160 km verder dan waar ik woon haha

7. Ooit op msn toegevoegd via marktplaats ;) Daarna een hele tijd niet gesproken, en toen een soort van 'chatroulette' gedaan.. Dan zette ik in mn msnnaam of er iemand wilde cammen, kwamen natuurlijk heel veel vieze mannetjes op af, en dan hield ik een duplopoppetje voor de webcam ofzo ;) Heel kinderachtig, maar hij vond het wel grappig, toen zijn we verder gaan praten, hebben we elkaar ontmoet, en na 4 maanden hebben we 'officieel' iets met elkaar gekregen :D

8. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    Via mijn ex. Ze waren collega's.
    Verder veel met elkaar opgetrokken tijdens het op stap gaan.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    in de vriendengroep van mn ex ;)
    ( tijdens een voorstel rondje in 'de schuur' )

10. tulip

tulip Niet meer actief

via zn tweelingbroertje bij wie ik toen ik de klas zat. Wist eerst niet dat er 2 van waren;)

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Op de datingsite loveatlycos (bestaat inmiddels al niet meer)
    We zaten daar allebei eigenlijk gewoon voor de lol ik samen met een vriendin beetje chatten met iedereen ook met andere meiden, tot mn man mij aansprak toen werden we beste vrienden en na driekwart jaar sloeg de vonk over en inmiddels 6 jaar samen, getrouwd en een kindje verder :)

12. Moniki

Moniki Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,305
    2
    38
    Hij kwam als 4 jarig jongetje naast ons wonen :D We hebben nog samen in de zandbak gespeeld en later steentjes tegen elkaars ramen gegooid :p

13. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik heb toen ik 15 was verkering gehad met zn broertje :p achteraf gezien vonden we elkaar toen ook al leuk maar nooit iets mee gedaan omdat we beiden bezet waren :D toen is hij getrouwd en kreeg een kindje, zij ging een paar keer vreemd en ze gingen uit elkaar, datzelfde broertje ging daar film kijken had ze beiden al een aantal jaar niet meer gezien maar hij nodigde mij uit. Vervolgens nog een keer film gekeken en dat broertje en mijn zusje zouden er ook zijn... mysterieus gezien waren ze er beiden niet :p

14. mizeluro

mizeluro Lid

Jul 2, 2010
    99
    0
    0
    tandartsassistente
    Rotterdam
    Via relatieplanet.we hebben eerst wat over en weer gemaild en na ongeveer 2 weken afgesproken. daarna was het gelijk helemaal goed en woonde we na een half jaar al samen:D

15. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik zag mijn vriend staan tijdens de pauze bij Javier Guzman! Ik dacht, dat is hem en heb alles op alles gezet om erachter te komen wie hij was en waar hij werkte (had hem wel vaker gezien, maar kon het even niet plaatsen). Nadat ik dat achterhaald had, heb ik hem na weken van langslopen en niet naar binnen durven, een kaart gegeven en hem uitgenodigd voor een etentje! Hij is na dat etentje niet meer weggegaan...... :p

16. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    manlief zn oudste zus is mijn tante:D
    ik heb nu dus dezelfde schoonzus en zwager als mn moeder:D ik heb dezelfde oom en tante als daniel en daniel zn oom en tante zijn ook zn oudoom en oudtante:D en man zn zus is nu ook zn tante:D

17. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,090
    2,225
    113
    Brabant
    @guppekop, zijn oudste zus is met een broer van je moeder getrouwd?? pfft, zat al even na te denken hoe het zou zitten, haha

18. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hij kwam opeens mn stamkroeg binnen lopen !

19. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Tijdens het uitgaan na de kermis in Doetinchem. Daarvoor had ik hem al eens zien lopen op de kermis, maar tijdens het uitgaan en dag later sloeg de vonk over en ben nooit meer weggegaan.

20. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    Jeetje ja ik raakte daar toch ook even verward van. Mijn familie is ook zo n leuke mix haha. Mijn vader is eerst met een vrouw getrouwd geweest waar hij 10 kinderen:) mee heeft gekregen...(mijn vader was al wat ouder). Mijn moeder was de dochter van de zus van zijn vrouw. Toen mijn vader gescheiden is, is hij jaren later met mijn moeder getrouwd. En daar kreeg hij dan ook weer 3 kids mee waaronder MOI;). Mijn half broers en halfzussen zijn dus ook neven en nichten van mijn moeder.......:D

Share This Page