Ovulatiepijn herkennen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loveblooms, Sep 10, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loveblooms

Aug 15, 2022
    99
    51
    18
    Female
    Wie voelt hier zijn ovulatie en wat voel je dan precies?
    Wanneer denk je dat je eisprong komt als je afgaat op je klachten?

Ik voel hier (vrijwel zeker) mijn ovulatie en mijn vorige kindjes zijn daar uiteindelijk ook uit voortgekomen maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Hier nu op cd 7/8 gezellig gehad en op cd 10 en 11 klachten gehad wat ik herken van mijn ovulatie. De klachten zijn nu cd 12 over.. maar is die dan ook gesprongen? Helaas kan het op dit moment even niet gezellig gemaakt worden ivm ziekte en werk buitenshuis.

2. Delana

Delana Lid

Aug 7, 2022
    37
    31
    18
    Female
    Ik voel m heel duidelijk! In tegenstelling tot wat op internet staat duurt de pijn bij mij 3 tot 4 dagen.
    Het begint met wat milde steekjes links of rechts en dan weet ik dat ik kan beginnen met testen. Een dag of 2-3 later heb ik een knal positieve test en is de pijn op z'n scherpst, echt alsof er iets op knappen staat.
    Helaas nog geen geluk gehad wat betreft zwanger worden.

Loveblooms likes this.
  3. TTCfirstbaby

Jul 29, 2022
    37
    17
    8
    Female
    Ik voel die ook heel duidelijk. Een aantal dagen ervoor voel ik heel duidelijk mijn eierstokken en de dag voor mijn eisprong doet mijn buik ook gwn echt pijn bij het stappen. Tepels zijn extreem gevoelig ook tijdens die dagen.

Loveblooms likes this.
  4. Loveblooms

Aug 15, 2022
    99
    51
    18
    Female
    Ik duim voor je dat jullie snel geluk hebben! hier inderdaad ook wat meerdere dagen last van mijn buik. Merk ook down under dat het opgezwollen is.

5. Delana

Delana Lid

Aug 7, 2022
    37
    31
    18
    Female
    Lief, dankjewel!
    Blij dat ik niet de enige ben die er meerdere dagen last van heeft! :) Op internet lees je dat het meestal maar een paar uur is..

Loveblooms likes this.
  6. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,829
    8,485
    113
    Female
    Je voelt de (laatste) groeipijn van je eitje, niet echt de eisprong.

Loveblooms likes this.
  7. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

Sep 1, 2019
    1,430
    1,073
    113
    Female
    Bij mij begint de groeipijn altijd 3/4 dagen voor mijn eisprong. Begint met een zeurig gevoel bij bepaalde bewegingen en wordt steeds erger waar ik dan een positieve ovulatie test bij hebt en als de pijn weg is, springt mijn eitje. De volgende dag zie ik dan een stijging van mijn temperatuur.

Loveblooms likes this.

Share This Page